۲۹ فروردین ۱۳۹۹، ۲۲:۲۲

استاندار خوزستان خبر داد:

طغیان شیوع کرونا در برخی روستاهای خوزستان

طغیان شیوع کرونا در برخی روستاهای خوزستان

اهواز- استاندار خوزستان گفت: به دلیل انجام برخی رفتارهای خلاف پروتکل های بهداشتی در برخی از روستاهای استان با طغیان بیماری کرونا روبه‌رو هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی جمعه‌شب در حاشیه نشست ستاد مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا در شهرستان رامشیر اظهار کرد: به دلیل انجام برخی رفتارهای خلاف پروتکل‌های بهداشتی و ویروس کووید ۱۹ در برخی از روستاهای استان خوزستان از جمله رامشیر با طغیان این بیماری روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به اینکه مرگ‌ومیرها کاهش پیدا کرده است، افزود: در این چنین بیماری‌ها میزان مرگ‌ومیر مهم‌تر از میزان ابتلاء است که ما در استان با کاهش این شاخص روبه‌رو هستیم و بیمار بدحال نیز نداریم.

استاندار خوزستان بیان کرد: با طغیان این بیماری در برخی روستاها، جلسه ستاد استانی کرونا به صورت فوری برگزار و تصمیم به قرنطینه گرفته شد.

شریعتی عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۷۳ نفر در شهرستان رامشیر به ویروس کرونا مبتلا شدند که برخی بهبود یافته و برخی دیگر نیز در حال درمان است.

وی با عنوان اینکه وضعیت نوزاد دو روزه مبتلا به کرونا و مادر او مساعد اعلام شده است، تصریح کرد: باید تلاش شوند با اجرای تصمیمات پیشگیرانه این طغیان را کاهش دهیم.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه مردم استان به خصوص شهروندان رامشیری در حال حاضر در خانه بمانند، گفت: بازار در رامشیر یک هفته تعطیل خواهد بود و ۲۰ درصد از پرسنل ادارات سرکار خواهند رفت.

شریعتی بیان کرد: هیچ شرکتی نباید به دلیل محدودیت‌های تردد در این برهه پرسنل خود را اخراج کند، تنها برای احتیاط یک هفته مرخصی با حقوق به افراد بدهند.

کد خبر 4902836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha