۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷

استاندار خوزستان:

۳۰۰ هزار بسته غذایی میان اقشار کم برخوردار خوزستان توزیع می شود

۳۰۰ هزار بسته غذایی میان اقشار کم برخوردار خوزستان توزیع می شود

اهواز- استاندار خوزستان گفت: تلاش ما این است که ۳۰۰ هزار بسته غذایی را بین افراد کم برخوردار در استان خوزستان توزیع کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه همراه با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان ضمن بازدید از قرارگاه استانی امام حسن مجتبی (ع) و رزمایش کمک مؤمنانه واقع در فاز دو پادادشهر اهواز، اظهار کرد: طرح «رزمایش کمک مؤمنانه» از سوی استانداری خوزستان، نمایندگی ولی‌فقیه در استان و سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با هدف توزیع اجناس و کالاهای ضروری مورد نیاز اقشار کم برخوردار در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

وی افزود: این قرارگاه اقدامات و برنامه‌های طرح «رزمایش کمک مؤمنانه» را اجرا می‌کند و دستوراتی نیز به ارگان‌های توانمند برای کمک به این قرارگاه صادر شده است.

استاندار خوزستان گفت: با عنایت پروردگار این توفیق حاصل شد که در پاسخ به دعوت و فرمایش مقام معظم رهبری و سیاست‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بستر لازم را برای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه از طریق تشکیل قرارگاه فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: این قرارگاه را با هدف کمک به کسانی که به دلیل بروز این بیماری و یا تصمیماتی که برای کنترل آن اتخاذ شده و معیشت آنها تحت تأثیر قرار گرفته و خطراتی را متوجه زندگی آنها کرده است برپا کردیم.

شریعتی بیان کرد: شرایط سختی که تبعات این بیماری گریبان ما را گرفته است، ما را بر آن داشته است که در کنار هم تلاش کنیم و برای این کار حسنه و سنت خداپسندانه برنامه‌ریزی کنیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: اولین محموله توزیع شده است و دومین محموله هم فردا بین نیازمندان و افرادی که در این بحران کرونا معیشت آنها آسیب دیده‌اند، توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: این کار به نام مبارک کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مزین شده است و امیدواریم که خداوند توفیق مان دهد که در این مسیر گام برداریم.

شریعتی تصریح کرد: تلاش ما این است که ۳۰۰ هزار بسته غذایی را بین افراد کم برخوردار توزیع کنیم و ان‌شاءالله بعد از اتمام این بیماری این افراد بتوانند با دغدغه کمتر همچون گذشته چرخ زندگی خود را حرکت در آورند.

استاندار خوزستان بیان کرد: این کار هم توفیقی برای افرادی است که کمک می‌کنند هم برای افرادی که در توزیع اقلام کمک می‌کنند و هم ما این توفیق را پیدا کردیم که زمینه کار را فراهم کنیم.

شریعتی در پایان گفت: من از تمام خیران و نیکوکاران، شرکت‌ها، مجامع، دستگاه‌ها به ویژه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و کمیته امداد امام (ره) که کمک و همراهی کردند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم همچنین از سپاه ولی‌عصر (عج) و بسیج که زحمت برنامه‌ریزی‌ها را به عهده دارد و نماینده ولی‌فقیه استان خوزستان که در این زمینه وقت گذاشتند و راهنمایی کردند، تشکر می‌کنم ان شاء الله همه دست‌به‌دست هم دهیم تا بر این بیماری و تبعات آن فائق آییم.

کد خبر 4907697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha