۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۷:۳۱

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه صادرات درچهارمحال و بختیاری زمینه ساز ارتقای بخش تولید است

توسعه صادرات درچهارمحال و بختیاری زمینه ساز ارتقای بخش تولید است

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره ضرورت توسعه صادرات، گفت: توسعه صادرات درچهارمحال و بختیاری زمینه ساز ارتقای بخش تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، الله کرم نصیری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست توسعه صادرات غیرنفتی چهارمحال بختیاری با اشاره به اینکه توسعه صادرات درچهارمحال و بختیاری زمینه ساز ارتقای بخش تولید است، اظهار کرد: توسعه صادرات از مهمترین اهداف مسئولان استان است.

وی ادامه داد: افزایش صادرات کالاهای تولیدی موجب فعال شدن واحدهای تولیدی و افزایش اشتغال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های قابل توجهی برای توسعه صادرات دارد.

وی تاکید کرد: حجم قابل توجهی از کالاهای تولیدی استان از گمرک‌های سایر استان‌های کشور صادر می‌شود که باید علت این امر مشخص شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم اکنون افزایش اشتغال در این استان از مهمترین اهداف است، گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های استان برای ایجاد اشتغال و توسعه صادرات ضروری است.

معاون راهداری و حمل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری نیز در این نشت بیان کرد: سوخت پایه خودروهای سنگین یک هزار و ۸۰۰ لیتر است.

حسین مالکی بیان کرد: سوخت مورد نیاز بر اساس بارنامه به خودروهای سنگین اختصاص می‌یابد.

معاون راهداری و حمل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رانندگان باید برای حمل بار، بارنامه اخذ کنند تا در سهمیه سوخت دچار مشکل نشوند.

کد خبر 4913147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha