۳ خرداد ۱۳۸۶، ۱۵:۳۴

آزاد سازی خرمشهر نمادی از یک پیروزی بزرگ در سایه اتحاد ملی است

آزاد سازی خرمشهر نمادی از یک پیروزی بزرگ در سایه اتحاد ملی است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در سالروز بزرگداشت حماسه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر، آن را نمادی از پیروزی بزرگ ملت ایران در سایه اتحاد ملی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی نیازی که در سالن اجتماعات امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران سخن می گفت، از سوم خرداد به عنوان نقطه عطفی در تاریخ بزرگ و با عظمت ملت ایران یاد کرد و افزود: عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر سرنوشت جنگ تمامی کفر و نفاق در مقابل تمامی اسلام را به نفع اسلام تغییر داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، پیروزی غرور آفرین آزادی خرمشهر را تابلویی روشن در مقابل دیدگان ملت ایران و دشمنان آن قلمداد کرد وافزود :  خرمشهر در حالی در مقابل دشمن برخوردار از حمایت های سیاسی و تجهیزاتی ابرقدرت ها، مقاومت کرد که حتی از داشتن ابتدایی ترین ادوات جنگی و دفاعی محروم بود.

وی خاطرنشان کرد: خرمشهر با تکیه بر اعتقاد و باور قلبی جوانان بسیجی به امدادهای الهی پیروز شد و پذیرفتن آن برای دشمنان و حتی دوستان غیر قابل باور بود.

حجت الاسلام نیازی  ادامه داد: آنگاه که در موزه شهر هوشی مین ویتنام رفتم و برد آنان با متجاوزان آمریکایی را با مقاومت مردم ایران اسلامی مقایسه کردم، عظمت، شکوه و ابهت فداکاری های شهدا و جوانان ایرانی را بیشتر دریافتم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: فتح خرمشهر نشان داد که گره های کور و مشکلات لاینحل این  این کشور، با انگیزه الهی و تکیه بر جوانان بسیجی قابل حل و رفع است.

وی کنار گذاشتن انگیزه های مادی، اختلافات و سیاسی کاری ها را شرط تحقق اتحاد ملی عنوان کرد و گفت: اگر این مهم انجام شد، وعده تخلف ناپذیر الهی "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم" محقق خواهد شد.

حجت الاسلام نیازی در پایان  یاد و خاطره فداکاری ها، ایثار و شجاعت های سرداران رشید سپاه و امرای ارتش اسلام را گرامی داشت .  

کد خبر 491682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha