۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۵۷

در نشست مدیران بین المللی صورت می گیرد؛

تقدیر از دانشگاه های برتر سال ۹۸ در حوزه بین الملل

تقدیر از دانشگاه های برتر سال ۹۸ در حوزه بین الملل

دهمین نشست سراسری هم اندیشی و آموزشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری با حضور وزیر علوم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز همکاریهای علمی بین‌المللی وزارت علوم، دهمین نشست سراسری هم اندیشی و آموزشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سفرای تعدادی از کشورهای خارجی و مقامات وزارت علوم و روسای برخی از دانشگاه ها و پژوهشگاهها و پارک های علم و فناوری کشور برگزار می شود.

 موضوع اصلی نشست، ارایه عملکرد چند دانشگاه و پژوهشگاه و همکاری های علمی در پسا کرونا خواهد بود. این نشست به صورت مجازی خواهد بود.

این نشست که به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی با تاخیر دو ماهه و در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار می شود، میهمانان به صورت مجازی به ایراد سخنرانی می پردازند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز با حضور در این نشست و ارایه رهنمود در حوزه تعاملات علمی بین المللی از دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک علم و فناوری برتر در فعالیت های علمی بین المللی در سال ۱۳۹۸ نیز تقدیر به عمل خواهند آورد.

کد خبر 4918734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha