۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۴۷

توسط دبیرخانه رویداد؛

فراخوان جشنواره «ما ام‌اس داریم» منتشر شد

فراخوان جشنواره «ما ام‌اس داریم» منتشر شد

فراخوان نخستین جشنواره ادبی «ما ام‌اس داریم» توسط دبیرخانه این‌رویداد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوماهنامه انجمن ام‌اس ایران و انتشارات هزاره ققنوس، فراخوان برگزاری نخستین دوره جشنواره ادبی «ما ام‌اس داریم» را با هدف ارتقاء اعتماد به نفس بیماران، بالا بردن آگاهی عمومی نسبت به بیماری ام‌اس و معرفی مشکلات بیماری به پزشکان و سیاستگذاران منتشر کردند.

بیماران، بستگان، آشنایان و تمامی افرادی که تجربه مستقیم و غیرمستقیم از مواجه با این‌بیماری دارند، می‌توانند با ارسال اثر به دبیرخانه در قالب‌های نثر ادبی، یادداشت روزانه و داستان کوتاه کوتاه در این‌مسابقه شرکت کنند.

آثار ارسالی نباید در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه شده باشد و تعداد آثار ارسالی یک‌نویسنده، می‌توانند حداکثر ۳عدد و هر اثر هم باید حداکثر هزارکلمه داشته باشد. همچنین متن‌ها باید با رسم‌الخط فرهنگستان زبان و ادب فارسی نوشته شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند متن‌ها، مشخصات کامل نویسنده و شماره تماس را به نشانی اینترنتی انتشارات هزاره ققنوس nashr_۱۰۰۰@yahoo.com ارسال کرده یا به دایرکت این‌انتشارات در اینستاگرام با شناسه  Hezarehpub@ پیام دهند.

مهلت ارسال آثار به این‌جشنواره از ۲۰ اردیبهشت تا اول خرداد است. برگزیدگان در مراسم روز جهانی ام‌اس معرفی خواهند شد و آثار برتر در قالب یک‌کتاب دو زبانه فارسی و انگلیسی به چاپ خواهند رسید.

کد خبر 4920168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha