۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷

انتصاب دبیران کارگروه‌های انجمن فرهنگی هنری پوشاک مدارس

انتصاب دبیران کارگروه‌های انجمن فرهنگی هنری پوشاک مدارس

دبیران کارگروه‌های انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس، طی احکام جداگانه‌ای به سمت خود منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نظر به ضرورت پیشبرد اهداف تخصصی، پرداخت مؤثر به موضوعات مرتبط با پوشاک مدارس کشور و همچنین ارائه خدمات اجرایی و کاربردی به فعالان، علاقه‌مندان و اعضا گروه‌های چندگانه انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس، حمید یوسفی مدیر عامل این انجمن با صدور احکام جداگانه‌ای، دبیران کارگروه‌های «عفاف و حجاب»، «آموزش»، «تولید و فناوری» و «ایمنی و سلامت» این انجمن را منصوب کرد.

فرح عربلو از فعالان عرصه عفاف و حجاب و تولیدکننده محصولات کاربردی این حوزه به سمت دبیری «کارگروه عفاف و حجاب» انجمن پوشاک مدارس منصوب شد.

همچنین آزاده آریایی طراح لباس، تولیدکننده، مدرس و از مدیران اجرایی فعال در حوزه مد و لباس کشور به عنوان دبیری «کارگروه آموزش» انجمن پوشاک مدارس حکم گرفت.

در حکمی دیگر محمد اسکندرلو دبیر اتحادیه خیاطان تهران به سمت دبیر «کارگروه تولید و فناوری» این انجمن منصوب شد.

ندا سرمه نیز از چهره‌های شناخته شده در حوزه مد پایدار، طراح لباس و مدیر مؤسسه «طراحان سبز پایدار» نیز برای حضور در مسند دبیری «کارگروه ایمنی و سلامت» حکم گرفت.

یادآور می‌شود انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس با انتشار فراخوانی از سایر علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت به عمل آورده است تا با مراجعه به سایت انجمن، درخواست عضویت خود را در یکی از بخش‌های طراحان، تولیدکنندگان پوشاک، بافندگان پارچه و نخ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان ملزومات و خرج کار پوشاک مدارس، فرهنگیان، دانشگاه‌ها، مؤسسات و آموزشگاه‌های مد و لباس و اتحادیه به ثبت رسانند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۵۴۶۸۷۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 4920579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha