۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۱۹

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان:

رفع مشکل زمین دغدغه امروز شرکت‌های دانش‌بنیان است

رفع مشکل زمین دغدغه امروز شرکت‌های دانش‌بنیان است

زنجان-رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان، از مقوله زمین برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان دغدغه اصلی این شرکت‌ها یاد کرد.

داوود مرادخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بنا داریم در سال‌جاری برای رفع مشکل زمین شرکت‌های دانش‌بنیان گام‌های بلند و موثری برداریم، افزود: با توجه به اهمیت این موضوع و نیاز به استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در یک محل جهت استفاده از توانمندی‌های یکدیگر، پیگیری این موضوع در اولویت پارک قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه عزم جدی برای رفع مشکل زمین شرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌جاری وجود داشته و امیدواریم این موضوع به تحقق بپیوندد، تصریح کرد: بی‌تردید با اختصاص زمین به شرکت‌های دانش‌بنیان، این شرکت‌ها قادر خواهند بود به واسطه حضور در یک مکان، از تجربیات و داشته‌های هم استفاده کنند.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان، با یادآوری اینکه تا به امروز پیگیری‌های زیادی برای رفع مشکل زمین شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گرفته است، ادامه داد: اعتباری برای زمینی به منظور استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان تخصیص داده شده است که اگر در مدت زمان لازم این امر صورت نگیرد، بی‌تردید این اعتبار برگشت خواهد خورد و این موضوع می‌تواند تداوم مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان را در این خصوص به دنبال داشته باشد.

مرادخانی با بیان اینکه به جد به دنبال تحویل قطعی زمین از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در آن هستیم، اظهار کرد: تا به امروز رایزنی‌های زیادی در این خصوص انجام شده و این امیدواری وجود دارد که بتوانیم این مشکل را در سال‌جاری به طور کامل مرتفع کنیم.

کد خبر 4927351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha