۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۱۱

معاون وزیر کشور:

مشکل زیرساخت شهرکهای صنعتی تهران توسط دستگاههای خدمات رسان حل شود

مشکل زیرساخت شهرکهای صنعتی تهران توسط دستگاههای خدمات رسان حل شود

بهارستان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور بر رفع مشکلات زیرساختی و تامین آب شرب شهرک‌های صنعتی استان تهران توسط دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دین‌پرست در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که با محوریت توسعه بهارستان در این شهرستان برگزار شد با تأکید بر حل مشکلات ۹۰ درصد از واحدهای صنفی در اخذ پروانه بهره‌برداری صنعتی اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های مرتبط مشکل شهرک‌های صنعتی حل خواهد شد.

دین پرست با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی نباید در مورد توسعه واحدهای صنعتی در پی بهانه‌جویی باشد گفت: باید تمامی مشکلات شهرک صنعتی از دستگاه‌های مختلف مورد پیگیری قرار بگیرد و قانون استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر در استان تهران اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور عنوان داشت: سازمان برنامه و بودجه با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف است مشکلات مربوط به ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی را مثل تأمین آب شرب حل کند چرا که این موارد از جمله وظایف دولت محسوب می‌شود.

وی گفت: نباید اجازه دهیم که مشکلات کوچک سبب توقف ما برای ایجاد کارهای بزرگ شوند و باید با رویکرد و نگاهی مثبت به جهش تولید از این موقعیت‌ها به بهترین شکل ممکن بهره مند شویم.
 

کد خبر 4928137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha