۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷

استاندار گلستان مطرح کرد

کاهش تصادفات در گلستان/ ۴۸ نقطه پرتصادف شناسایی شد

کاهش تصادفات در گلستان/ ۴۸ نقطه پرتصادف شناسایی شد

گرگان- استاندار گلستان گفت: در سال گذشته شاهد کاهش تصادفات در حوزه برون و درون شهری گلستان بودیم و امیدواریم با اجرای طرح های ترافیکی زمینه افزایش ایمنی شهری و جاده ای را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون راه های استان اظهارکرد: در سال گذشته شاهد کاهش تصادفات جرحی و خسارتی در حوزه برون و درون شهری در استان بودیم و امیدواریم با اجرای طرح های ترافیکی زمینه افزایش ایمنی شهری و جاده ای را فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو (عیدفطر و و تعطیلی ۱۴ و ۱۵ خرداد) مقرر شد همه دستگاه های خدمت رسان مانند پلیس راه، راهداری، اورژانس، هلال احمر، شهرداری ها و غیره در راستای خدمات رسانی بهتر، آماده باش باشند.

حق شناس با بیان این که باید در زمینه کاهش تصادفات و رعایت قوانین فرهنگ سازی شود، ادامه داد: باید اعتبارات ترافیکی در نقاطی هزینه شود که موجب کاهش در میزان تلفات جانی و مالی شود.

وی بیان کرد: ۱۲۳ نقطه دارای تصادف و ۴۸ نقطه پر تصادف در استان وجود دارد که البته اقدامات ارتقاء جاده ها توسط ادارات راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و شهرداری ها در حال اجرا است.

استاندار گلستان متذکر شد: ۵۰ درصد تلفات انسانی در راکبان موتور سوار و عابران پیاده بوده و باید اقدامات ایمنی این بخش ها ارتقا یابد.

کد خبر 4929500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha