۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۳۹

با شعار خانواده و آرامش؛

  طرح ملی و قرآنی ۱۴۵۴ به زودی آغاز خواهد شد

  طرح ملی و قرآنی ۱۴۵۴ به زودی آغاز خواهد شد

طرح ملی و قرآنی ۱۴۵۴، با محوریت آیات کاربردی و موضوعی قرآن کریم با شعار خانواده و آرامش به زودی آغاز می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه سیاستگذاری طرح ملی انس با قرآن کریم ۱۴۵۴ در یکهزار و چهارصد و پنجاه و چهارمین سال نزول قرآن با حضور اعضا اتاق فکر طرح در شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در جلسه هماهنگی و هم افزایی طرح ملی انس با قرآن کریم ۱۴۵۴ مقرر گردید ،۵ کمیته شامل کمیته‌های پشتیبانی و اجرایی، علمی و محتوایی، روابط عمومی و فضای مجازی، برنامه سازی و نهادها و معاونت استان‌ها و شبکه‌های سیما جهت بازدهی کمی و کیفی طرح تشکیل گردد.

امسال شروع طرح از ۳۰ خرداد ماه با محوریت آیات کاربردی و موضوعی قرآن کریم در خصوص گفتمان قرآنی در جامعه و بین مردم با شعار خانواده و آرامش با هماهنگی تمام شبکه‌های سیما، صدا وسیما مراکز استان‌ها و نهادهای قرآنی کشور در ۳۲ استان کشور برگزار خواهد شد و به مدت دو ماه تا سی مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

طرح درس شامل موضوعات و آیات کاربردی قرآن، برگزاری مسابقه روزانه از شبکه‌های سیما در آیتم‌های مختلف و همچنین مسابقه‌های جانبی مانند خطاطی، داستان نویسی از بخش‌های طرح قرآنی ۱۴۵۴ خواهد بود.

برگزاری آزمون سراسری مفاهیم موضوعی قرآن کریم در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های طرح ملی و قرآنی ۱۴۵۴ در امسال می‌باشد.

خاطر نشان می‌شود مراسم اختتامیه طرح ملی و قرآنی ۱۴۵۴ شهریور ماه سال جاری در حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار خواهد شد.

کد خبر 4930447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha