۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۳۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

مسیر ارتباطی شهرستان سیروان به مرکز استان ایلام نزدیکتر می شود

مسیر ارتباطی شهرستان سیروان به مرکز استان ایلام نزدیکتر می شود

ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از تکمیل پروژه راه ارتباطی چشمه چاهی به سفید خانی شهرستان سیروان خبر داد و گفت: مسیر ارتباطی شهرستان سیروان به مرکز استان ایلام نزدیکتر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کاظمی ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه های راه ارتباطی شهرستان سیروان اظهار کرد: هم اکنون پروژه های مختلفی در حوزه راهسازی شهرستان سیروان در حال اجراست که در آینده ای نزدیک بخش مهمی از پروژه ها به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به پروژه راهسازی سیروان-ایلام اظهار کرد: این پروژه در چند فاز در حال اجرایی شدن است که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

کاظمی بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه راه سازی چشمه چاهی – سفیدخانی محور ایلام- سیروان در دو قطعه در حال انجام است، این طرح به منظور کاهش مسیر مرکز استان به مرکز شهرستان سیروان و همچنین حذف نقاط پرحادثه، با پیگیری های به عمل آمده آغاز شده است و هم اکنون پیمانکاران در دو قطعه مشغول فعالیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: در قطعه اول به طول دو کیلومتر احداث پل بزرگ با دهانه ۱۰ متر و طول ۵۲ متر به پایان رسیده و بیش از ۵۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام شده است، قطعه دوم نیز به طول ۵ کیلومتر پیمانکار مشغول عملیات زیر سازی است که با پایان این مرحله عملیات روسازی (بیس و آسفالت) آغاز خواهد شد.

کاظمی تصریح کرد: با بهره برداری از این مسیر ارتباطی، ضمن حذف نقاط حادثه خیز جاده سیروان به ایلام، این مسیر ارتباطی هشت کیلومتر کوتاهتر می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام بیان کرد: پروژه راهسازی سیروان-ایلام دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و در صورت تخصیص اعتبارات تا پایان سال تکمیل می شود.

وی عنوان کرد: یکی از خواسته های به حق مردم شهرستان سیروان، حذف نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی است که قطعاً در سال جاری راه و شهرسازی استان توجه ویژه ای به این مهم خواهد داشت.

کد خبر 4934619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha