۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۴۳

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری:

مردم چهارمحال و بختیاری سه میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

مردم چهارمحال و بختیاری سه میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

شهرکرد- مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم چهارمحال و بختیاری سه میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملک پور بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از کمک‌های مردمی در ماه رمضان و همکاری داوطلبانه در آشپزخانه‌های مهدوی بیان کرد: طرح اطعام مهدوی در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی نیازمندان با همکاری نماینده ولی فقیه در استان، سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایر دستگاه‌ها اجرا شد.

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان یک هزار و ۱۷۵ نفر نیروی داوطلب در ۲۵ آشپزخانه مهدوی با رعایت تمامی نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی فعالیت داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین نیازمندان در راستای کاهش مشکلات اقتصادی آنها، گفت: ۱۰ هزار و ۶۳۴ بسته مواد غذایی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و بسته‌های حبوبات به دست خانواده‌های نیازمند رسیده است.

ملک پور با اشاره به اعلام روش‌های الکترونیکی و حضوری برای دریافت کمک‌های مردمی ادامه داد: مردم نیکوکار استان چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان سه میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان کمک کردند.

کد خبر 4934854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha