۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۲

تعطیلات عید فطر؛

۷ میلیون تردد در محورهای استان البرز ثبت شد

۷ میلیون تردد در محورهای استان البرز ثبت شد

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: هفت میلیون تردد در محورهای استان طی تعطیلات عید فطر ثبت شده است.

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص حجم خودروهای عبوری از محورهای استان البرز طی هفته، اخیر اظهار کرد: از چهارشنبه هفته گذشته و همزمان با شروع تعطیلات عید فطر، حجم سفرها و به تبع آن عبور و مرور خودروها در محورهای مواصلاتی استان از جمله کرج - چالوس و آزادراه کرج افزایش یافت.

وی ادامه داد: از آخرین روز اردیبهشت ماه امسال تا پنجم خرداد ماه سال جاری که سفرهای ویژه تعطیلات عید فطر را داشتیم، هفت میلیون و ۷۲۶ هزار و ۶۴۷ مورد تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی در بازه زمانی سی و یکم اردیبهشت ماه تا پنجم خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در حجم خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان کاهش حدود ۳ درصدی را شاهد بودیم.

محمودی افزود: در هفته گذشته بیشتر آمار ثبت شده تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان البرز در روز یکم خردادماه و برابر یک میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۳۲ مورد بوده است.

کد خبر 4935414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha