۸ خرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۱۲

استاندار تهران:

آمار فوت شدگان در استان تهران از میانگین کشوری پایین‌تر است

آمار فوت شدگان در استان تهران از میانگین کشوری پایین‌تر است

تهران- استاندار تهران گفت: آمار فوت شدگان در استان تهران از میانگین کشوری پایین‌تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر پنج شنبه در آئین رونمایی از تندیس فرشته مهر گرامیداشت ۱۱۰ شهید و ۳۰۰ جانباز حوزه سلامت که در بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد اظهار داشت: با حذف بروکراسی‌های زائد اداری شاهد همکاری‌های خوب بین بخشی در استان تهران میان تمامی دستگاه‌ها بودیم و در عرض ۴۸ ساعت ۲ هزار تخت بیمارستانی نقاهتگاهی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران راه اندازی شد.

استاندار تهران بیان داشت: در آسایشگاه کهریزک تعداد ۱۴۷۰ نفر سالمند حضور دارد که تا این لحظه تنها ۲۷ نفر از این عزیزان فوت شدند و در مقایسه با آمار جهانی کم نظیر است.

محسنی بندپی گفت: ارزشمندی اقدامات پزشکی در این استان رعایت رعایت عدالت در ارائه خدمات درمانی به بیماران بود و هیچ بیماری اعم از سالمند یا جوان و یا اتباع سایر کشورها نبود که پشت درهای بیمارستان‌های استان تهران منتظر ارائه خدمت بماند.

وی عنوان داشت: در اوایل اسفند سال گذشته ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت‌های استان تهران افزوده شد که کار بزرگی بود و توانستیم در مقابل کرونا ایستادگی کنیم.

استاندار تهران گفت: افزایش حساسیت‌ها و جلوگیری از عادی سازی این بیماری دو راهبرد اساسی دولت در مدیریت این بیماری در استان تهران بود که رضایت رئیس جمهور را به همراه داشت.

کد خبر 4936286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha