۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۰

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پلدختر:

صحن بقاع متبرکه پلدختر بازگشایی شد

صحن بقاع متبرکه پلدختر بازگشایی شد

پلدختر- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پلدختر از بازگشایی صحن بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و گفت: زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بقاع متبرکه مراجعه کنند.

کاظم پیرک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی صحن بقاع متبرکه پلدختر اظهار داشت: این اماکن مذهبی روزانه نیز برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی می‌شوند.

وی افزود: صحن امامزادگان روزانه یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب به روی زائران باز است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پلدختر گفت: زائران باید مسائل بهداشتی را رعایت و از وسایل شخصی خود اعم از مهر سجاد، چادر نماز و دستکش و ماسک استفاده کنند.

پیرک افزود: زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از زیارت مختصر از صحن خارج شوند.

وی یادآورشد: توصیه می‌شود افراد مسن، کودکان و بیماران تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط کنونی به اماکن مذهبی و زیارتی مراجعه نکنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پلدختر افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه تمهیداتی را برای زیارت مجازی و ادای نذورات زائرین بقاع متبرکه که امکان حضور فیزیکی در بقاع متبرکه را ندارند در نظر گرفته است.

پیرک گفت: زائران و ارادتمندان به این امامزادگان مطهر که قصد زیارت غیر حضوری دارند می‌توانند از طریق شماره کارت‌های نذورات ضریح بقاع متبرکه امامزادگان شهرستان پلدختر نذورات خود را واریز کنند.

کد خبر 4936318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha