۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۱

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

ساماندهی سرویس مدارس ایمن به صورت جدی دنبال شود

ساماندهی سرویس مدارس ایمن به صورت جدی دنبال شود

بندرعباس - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای کاهش مسائل سرویس مدارس، برنامه ریزی و ساماندهی سرویس مدارس در سال آینده با مشارکت همه دستگاههای مسئول باید به صورت جدی دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی دادی زاده در سومین جلسه پروژه مهر آموزش و پرورش سال جاری استان هرمزگان اظهار داشت: در سال گذشته به واسطه برخی ناهماهنگی‌ها، مسائل و مشکلاتی برای خانواده ها و دانش آموزان در سرویس مدارس به وجود آمد.

وی افزود: با داشتن تجربه از اجرای سرویس مدارس در سال گذشته، همه دستگاه‌های مسئول باید با حس مسئولیت پذیری مضاعف برای کاهش مسائل احتمالی گام بردارند و با دانش افزائی و خرد جمعی راهکارهای مناسبی را اتخاذ نمایند.

دادی زاده با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان باید اولویت اول در ساماندهی سرویس مدارس باشد، ادامه داد: با توجه به اینکه تأمین سرویس مدارس ایمن بر عهده فرمانداران و بخشداران مناطق است، مدیران آموزش و پرورش در شهرستان‌های استان بدون هماهنگی و تأیید با مسئولان ذیربط اقدام به ثبت قرار داد با شرکت‌ها نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از فرهنگیان در سال تحصیلی پیش رو به بازنشستگی قائل می‌شوند، افزود: مدیران مناطق در نقل و انتقالات درون و برون استانی دقت لازم را داشته باشند و همت آنها بر آن باشد که در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

دادی زاده گفت: برای تحقق شعار «جهش تولید» در آموزش و پرورش باید برنامه داشت و یکی از راهکارهای مهم، توانمند سازی دانش آموزان برای به فعلیت رساندن این شعار است که هنرستان‌ها می‌توانند نقش پررنگ‌تری در این زمینه داشته باشند.

کد خبر 4936552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha