۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸

امام جمعه نیمروز: 

نمایندگان رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهند

نمایندگان رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار دهند

نیمروز - امام جمعه شهرستان نیمروز با اشاره به اینکه بحث اقتصاد مقاومتی باید جدی گرفته شود، گفت: نمایندگان مجلس رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم را باید در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام محمد راشکی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس با شناخت نیازهای اساسی مردم به ویژه مباحث اقتصادی در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

وی افزود: مسائل فرهنگی و اقتصادی جامعه نیاز به اهتمام جدی مسئولان دارد و در صورت بی توجهی به این عوامل جامعه دستخوش چالش‌های جبران ناپذیری می‌شود.

امام جمعه نیمروز ادامه داد: مسئولان با همدلی و وحدت می‌توانند شرایط مردم سیستان را بهبود بخشند و گره گشای مشکلات معیشتی مردم این خطه از ایران اسلامی باشند.

وی تصریح کرد: کنترل بازار، حمایت از مصرف کننده و ایجاد آرامش در فضای کسب و کار سه مقوله انکار نشدنی در بحث اقتصاد و معیشت مردم است که باید جدی گرفته شود.

حجت الاسلام راشکی با اشاره به اینکه، باید به مطالبات منطقی مردم و صاحبان کسب و کار توجه شود، گفت: زکات یکی از راهکارهای دینی برای رفع فقر و محرومیت در جامعه است که لازم است مبلغان به تشویق مردم به این امر اقدام کنند.

کد خبر 4937149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha