۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷

معاون استاندار فارس:

۱۱۰۰ حلقه چاه غیر مجاز در فارس مسدود می شود

۱۱۰۰ حلقه چاه غیر مجاز در فارس مسدود می شود

شیراز- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: در سال جاری در صورتی که طبق برنامه عمل کنیم، هزار و ۱۰۰ چاه غیرمجاز در استان فارس مسدود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا رضایی کوچی، صبح شنبه در کارگروه حفظ منابع آبی در استان بیان کرد: بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ چاه غیر مجاز در استان فارس وجود دارد که بر اساس برنامه ریزی مبارزه با چاه‌های غیر مجاز مقرر شده تا امسال ۲۵ درصد از چاه‌های غیر مجاز مسلوب المنفعه و پر شوند.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: تولید برنج در استان فارس به علت استراتژیک بودن و همچنین قیمت مناسب رواج داشته و کشاورزان علاقه مند هستند تا نسبت به کشت برنج در استان فارس اقدام کنند.

وی اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا در راستای حفظ منابع آبی نسبت به همکاری با دستگاه‌های مختلف در راستای جلوگیری از هدر رفت آب اقدام کنند این در حالی است که حجم آب پشت سدهای استان فارس اکنون به ۲ میلیارد متر مکعب رسیده که از این میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون متر مکعب آن قابل استفاده است.

معاون استاندار فارس همچنین بر مبارزه با متخلفان تاکید و تصریح کرد: اگر با متخلفان بر اساس قانون و با برنامه ریزی مقابله شود، شاهد خواهیم بود که میزان تخلف در این بخش کاهش چشمگیری خواهد داشت.

کد خبر 4937315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha