جدیدترین آمار ابتلا به کرونا در ۴ کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس

جدیدترین آمار ابتلا به کرونا در ۴ کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس

مقامات بهداشتی ۴ کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در این کشورها اشاره کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت بهداشت کویت به آمار جدید مبتلایان به کرونا در این کشور اشاره و اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰۸ نفر دیگر کرونا گرفته اند که شمار مبتلایان به ۲۶ هزار و ۱۹۲ نفر رسید.

طبق گزارش وزارت بهداشت کویت؛ همچنین طی ساعات گذشته ۱۱ نفر دیگر بر اثر کرونا جان باختند که شمار فوتی های ناشی از کرونا در کویت به ۲۰۵ نفر رسید.

وزارت بهداشت کویت از بهبودی ۸۸۳ نفر دیگر هم خبر داد و آمار بهبود یافتگان از کرونا در این کشور را ۱۰ هزار و ۱۵۶ نفر اعلام کرد.

از سوی دیگر وزارت بهداشت سلطان نشین عمان هم از ۶۰۳ مورد جدید ابتلا به کرونا طی ساعات گذشته خبر داد و اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۱۰ هزار و ۴۲۳ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت سلطان نشین عمان همچنین آمار فوتی های ناشی از کرونا در این کشور را هم با ۲ فوتی جدید ۴۲ نفر و آمار کل بهبود یافتگان از کرونا را هم ۲ هزار و ۳۹۶ نفر اعلام کرد.

این در حالی است که وزارت بهداشت بحرین هم از ابتلا ۲۹۱ مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد تا شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۴ هزار و ۹۱۴ نفر برسد.

وزارت بهداشت قطر هم از ابتلای ۲ هزار و ۳۵۵ نفر دیگر به کرونا طی ساعات گذشته خبر داد و اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۵۵ هزار و ۲۶۲ نفر رسیده است.

کد خبر 4937754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha