۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد:

تمهیدات ترافیکی سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ایلام

تمهیدات ترافیکی سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ایلام

ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام از تمهیدات ترافیکی سی و یکمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: از ظرفیت تعداد ۳۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس استفاده می شود.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و تقارن چند روز تعطیلات منتهی به پایان هفته آتی و افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی نظارت بر تمامی وسایل نقلیه بخصوص ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار این پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: پلیس راه استان ایلام با استفاده از ظرفیت تعداد ۳۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس و دوربین های ثابت ثبت تخلفات و سیار نسبت به کنترل تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی و کلاه ایمنی و… در محورهای مواصلاتی استان رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار می دهد.

وی ادامه داد: برخورداری از امنیت جاده ای برای رانندگان بسیار مهم است و این پلیس مصمم است برای جلوگیری از تخلفات و حوادث جاده ای با رانندگان خاطی و هنجارشکن که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: رعایت سرعت های مجاز و مطمئنه و رانندگی با صبر و حوصله در مسیر های کوهستانی و پرپیچ و خم از سوی رانندگان می تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع تصادفات جاده ای داشته باشد.

سرهنگ همتی زاده گفت: امید است با همراهی خوب هموطنان عزیزمان در طول تعطیلات چند روزه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار های پلیس راه، ایمنی ترددهای جاده ای را تضمین کنند تا شاهد حوادث جاده ای در این ایام نباشیم.

کد خبر 4940274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha