۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۱۰

چرا طراحی سایت با قالب وردپرس

چرا طراحی سایت با قالب وردپرس

تهران- وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا سایت ساز است که به کمک آن هر فردی می‌تواند بدون داشتن دانش برنامه نویسی یک وب سایت حرفه‌ای طراحی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت ساز وردپرس با داشتن هزارن قالب وردپرس و افزونه وردپرس امکان ساخت انواع سایت‌ها در موضوعات مختلف همچون شرکتی فروشگاهی، خبری، شخصی و غیره را برای همه فراهم می‌کند.

امرزوه سایت‌ها بعد از تلوزیون مهم‌ترین رسانه هستند و هر کسب و کاری هرچند کوچک، نیاز به تجارت الکترونیک دارد. یک سایت نقش یک بیلبورد تبلیغاتی را برای کسب و کار شما در فضای مجازی دارد. یک سایت همچنین نقش ویترین برای کسب و کار شما را دارد که در آن می‌توانید به معرفی خدمات و محصولات خود بپردازید.

البته هنوز بیشتر کسب و کارها فکر می‌کنند برای داشتن یک سایت حرفه‌ای که بتواند معرف واقعی اعتبار و جایگاه کسب و کار آنها در فضای مجازی باشد باید هزینه هنگفتی را صرف کنند. به همین خاطر این فرصت ارزشمند برای توسعه حرفه و افزایش فروش خدمات و محصولات خود را از دست می‌دهند.

اما باید گفت از این پس برای داشتن یک وب سایت حرفه‌ای احتیاجی به پرداخت هزینه‌های سرسام آور نخواهید داشت!

پس در پاسخ به این سوال که چرا باید سایت خود را با وردپرس طراحی کنیم باید بگوییم:

چون بهترین، ارزان‌ترین و آسان‌ترین روش برای طراحی سایت استفاده از سایت ساز وردپرس است.

قالب وردپرس فارسی

همانطور که در بالا گفتیم وردپرس امکان ساخت یک سایت حرفه‌ای و درخور کسب و کار شما را بدون احتیاج به دانش کدنویسی فراهم می‌کند. اما سایت ساز وردپرس به صورت پیش فرض دارای چند قالب ساده و رایگان می‌باشد. به همین دلیل اگر یک سایت حرفه‌ای را از وردپرس انتظار دارید باید یک قالب وردپرس فارسی و حرفه‌ای برای آن داشته باشید.

قالب‌های تجاری وردپرس دارای ظاهری جذاب و کاربر پسند و امکانات حرفه‌ای هستند. اما متأسفانه در ایران به دلیل تحریم‌ها امکان خرید این قالب‌های تجاری وردپرس از سایت‌های خارجی فراهم نیست. اما نگران نباشید!

شما می‌توانید قالب تجاری وردپرس در موضوعات مختلف شرکتی، فروشگاهی، خبری، شخصی و غیره را به راحتی و با صرف هزینه اندک از فروشگاه قالب وردپرس میهن اسکریپت تهیه کنید.

قالب‌های ارائه شده در میهن اسکریپت جزو بهترین و پرفروش‌ترین قالب‌های تجاری وردپرس در دنیا می‌باشد. همچنین این قالب‌ها توسط تیم میهن اسکریپت کاملاً راستچین و فارسی سازی شده‌اند.

قالب‌های وردپرس اراده شده در میهن اسکریپت اورجینال، راستچین و فارسی سازی شده می‌باشند.

با خرید قالب وردپرس از سایت میهن اسکریپت شما می‌توانید یک سایت حرفه‌ای و کامل در زمینه کسب و کار خود داشته باشید. همچنین با پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم پشتیبانی میهن اسکریپت دیگر نگران مشکلات فنی سایت خود نخواهید بود و با خیال راحت می‌توانید به توسعه کسب و کار و افزایش فروش خدمات و محصولات خود فکر کنید.

پس فرصت را برای پشت سر گذاشتن رقبای خود از دست ندهید! شما هم می‌توانید در حوزه فعالیت خود یکی از بزرگان باشید! همین حالا با تهیه قالب وردپرس متناسب با موضوع کسب و کار خود از فروشگاه قالب وردپرس میهن اسکریپت، کسب و کار خود را بیشتر از گذشته رونق بدهید.

کد تخفیف ۲۰ درصدی خرید قالب وردپرس از میهن اسکریپت برای کاربران مهرنیوز: Mehrnews20

* این مطلب صرفاً یک خبرآگهی است و خبرگزاری مهر در مورد محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4940563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha