۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۲۴

امام جمعه کوهچنار:

ایران اسلامی به کشوری خط شکن در دنیا تبدیل شده است

ایران اسلامی به کشوری خط شکن در دنیا تبدیل شده است

کوهچنار _ امام جمعه کوهچنار گفت: در گام دوم انقلاب و با شهادت سردار سلیمانی، ایران اسلامی به کشوری خط شکن تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های نمازجمعه کوهچنار ضمن محکومیت جنایات نژادپرستانه آمریکا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ آمریکا رو به افول است، آنها ۲۰۰ سال است که خود را کدخدا و ابرقدرت می‌دانند اما همانگونه که در قرآن ذکر شده، عاقبت ظالمین، زوال و نابودی است.

وی افزود: امروز کشور آمریکا در مخمصه گرفتار شده است، آنها شکست سنگینی در منطقه در مقابل جبهه مقاومت و در صدر آن ایران اسلامی خورده‌اند.

امام جمعه کوهچنار گفت: امروز در گام دوم انقلاب و بعد از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، ایران اسلامی تبدیل به یک کشور خط شکن شده است، دنیا دیده که چطور ایران، آمریکا را به چالش کشیده است.

وی تصریح کرد: در بعد داخلی مردم آمریکا نگرانند، چهار پلیس با زجرکش کردن یک مرد سیاه پوست او را به بدترین شکل خفه کردند، مگر بین سفید پوست و سیاه چهره تفاوتی وجود دارد، ملاک انسانیت و تقواست نه رنگین پوست بودن.

وی در ادامه گفت: مردم آمریکا از دولتمردان خود ناراضی هستند، اگر چهره آمریکا را بدون نقاب ببینیم، همین ماهیت اصلی آمریکاست و به فضل الهی رو به افول بودن آمریکا قطعی است.

کد خبر 4941807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha