۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۳۶

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس تأکید کرد:

کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی راهکار خروج از مشکلات اقتصادی است

کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی راهکار خروج از مشکلات اقتصادی است

گرمسار- نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر لزوم کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی برای خروج از مشکلات اقتصادی کشور گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن بیان اینکه باوجود تحریم‌ها، کاهش فروش نفت و افزایش تورم مشکلات اقتصادی نیز به‌شدت افزایش‌یافته و مردم از وضعیت اقتصادی کشور ناامید هستند، اظهار داشت: کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی راهکار خر ۱و ج از مشکلات اقتصادی است.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد، افزود: توسعه صنعت گردشگری راهبردی اساسی برای خروج از مشکلات اقتصادی در ایران است.

ضرورت همدلی و تلاش مسئولان برای رفع عقب‌ماندگی‌های موجود

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری منجر به درآمدزایی در کشور خواهد شد، بیان کرد: این منطقه دارای ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه گردشگری است که می‌توان با بهره‌گیری از آن در راستای ایجاد توسعه پایدار و رونق اقتصادی گامی مؤثر برداشت.

مطهری با اشاره به وجود کویر، طبیعت بکر، غار نمکی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌عنوان یک اولویت در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و منتظر اختصاص بودجه‌های دولتی نباشند.

وی بابیان اینکه باند بازی و جناح‌های سیاسی زمینه ایجاد عقب‌ماندگی‌هایی را در توسعه این شهرستان فراهم کرده است، افزود: رفع عقب‌ماندگی‌های موجود با تلاش و همدلی مردم و مسئولان محقق می‌شود.

کد خبر 4944810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha