۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان:

سومین همایش پیامبر اعظم (ص) در کرمان برگزار می‌شود

سومین همایش پیامبر اعظم (ص) در کرمان برگزار می‌شود

کرمان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان از برگزاری سومین همایش پیامبر اعظم (ص) در استان کرمان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیزاده ظهر سه شنبه سومین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به اینکه پس از تصویب اساسنامه در شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ آن به استان‌ها، این شورا آغاز به کار کرد، افزود: یکی از برنامه‌های مهم و محوری که توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود، همایش پیامبر اعظم (ص) است که تاکنون دو دوره آن برگزار شده است.

وی ادامه داد: سومین همایش پیامبر اعظم (ص) که طبق برنامه ریزی باید سال گذشته برگزار می‌شد به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال جاری موکول شد البته با توجه به شرایط موجود نحوه برگزاری این همایش مشخص نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان برگزاری طرح اوقات فراغت تحت عنوان «آسمانی ها» در ایام تابستان است، اظهار داشت: طرح فهما که مهم‌ترین برنامه کانون‌های مساجد در سطح کشور است و مخفف فرهنگ و هنر مساجد ایران است، یک رقابت سالم میان کانون‌ها ایجاد کرده است و حمایت از این کانون‌ها مبتی بر میزان عملکرد و فعالیت کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد است.

گفتنی است از پایگاه اطلاع رسانی فهما «فرهنگ و هنر مساجد ایران» صفحه استان کرمان در سومین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان با حضور مسئولین فرهنگی استان رونمایی شد.

کد خبر 4945528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha