۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۷

امام‌جمعه میامی:

کنترل قیمت‌ها و مهار گرانی عزم جدی مسئولان را می‌طلبد

کنترل قیمت‌ها و مهار گرانی عزم جدی مسئولان را می‌طلبد

میامی- امام‌جمعه میامی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات معیشتی مهم‌ترین مطالبه مردم است، گفت: کنترل قیمت‌ها و مهار گرانی نیازمند عزم جدی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه میامی در مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی مهم‌ترین مطالبه مردم است، اظهار داشت: کنترل قیمت‌ها و مهار گرانی نیازمند عزم جدی مسئولان است.

وی با تأکید بر لزوم توجه ویژه مسئولان به ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری جوانان بیان کرد: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گیرد.

احداث صنایع تبدیلی در میامی

امام‌جمعه میامی در ادامه بابیان اینکه کشاورزان در شرایط کرونایی در خط مقدم تولید قرار داشتند، تصریح کرد: توسعه و تقویت فعالیت‌های کشاورزی میامی باید با در نظرگیری فراوانی منابع موردنیاز در دستور کار قرار گیرد.

صفایی پور با تأکید بر اینکه میامی استعداد بالایی درزمینه‌های کشاورزی و دامداری دارد، اضافه کرد: بستر لازم برای احداث صنایع تبدیلی در این شهرستان فراهم است اما اجرای آن نیازمند توجه ویژه مسئولان دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چالشی که اخیراً در فضای مجازی منتشرشده است، تصریح کرد: زمزمه‌هایی مبنی بر تقسیمات کشوری و جدایی روستای فرومد از شهرستان میامی در فضای مجازی منتشرشده است.

امام‌جمعه میامی با تأکید بر اینکه این طرح راه به‌جایی نخواهد برد، خاطرنشان کرد: تأمین نیازهای مردم در روستای فرومد باید به‌سرعت بررسی و در اولویت نخست مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 4947624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha