۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵

امام جمعه یزد:

نمایندگان مجلس مبنای کار خود را رفع مشکلات مردم قرار دهند

نمایندگان مجلس مبنای کار خود را رفع مشکلات مردم قرار دهند

یزد ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: نمایندگان مجلس در ابتدای کار خود، مبنای فعالیتشان را رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی آنها قرار دهند.

به گزارش خبرنگار، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به مناسبت‌های خرداد ماه به ویژه ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: روحیه آزادی‌خواهی، استکبارستیزی، مبارزه با ابرقدرت‌ها، ایجاد ارتباط با خدا از جمله تغییراتی است که امام خمینی (ره) در بین جوانان ایران ایجاد کرد و تمام خواسته‌های مردم را خدایی کرد و روحیه معنوی و الهی در تمام مردم به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه امروز در جهان افراد زیادی داریم که نماز و قرآن می‌خوانند ولی هیچ مبارزه‌ای با استکبار و ظالمان نمی‌کنند، افزود: این همان اسلامی است که امام بزرگوار ما از آن با عنوان اسلام آمریکایی یاد کردند و آن را خطر بزرگی برای اسلام دانستند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت رفع مشکلات مردم تاکید و تصریح کرد: مجلس جدید باید در ابتدای کار خود اساس فعالیت‌هایش را بر رفع مشکلات مردم بگذارد.

ناصری در مورد نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید نیز با بیان اینکه جهش تولید تنها به معنای افزایش تولیدات کارخانه‌ها نیست تاکید کرد: نمایندگان باید زمینه‌سازی لازم برای رفع موانع پیش روی جهش تولید را انجام دهند و زمینه لازم برای تحقق جهش تولید را فراهم کنند.

امام جمعه یزد افزود: جهش تولید باید در عرصه مواد اولیه و ماشین آلات تحقق پیدا کند و به گونه‌ای به پیش برویم که با هر فشار از سوی خارج کشور، مشکلات اقتصادی در این کشور به وجود نیاید.

وی توجه به حفظ عفاف و حجاب در جامعه را نیز بسیار مهم دانست و عنوان کرد: نباید بگذاریم دشمنان هر آنچه که می‌خواهند در جامعه جولان دهند و فرهنگ ناب اسلامی ایرانی مردم ما را از بین ببرند.

ناصری تصریح کرد: زنان و مردان ایرانی از دیرباز به داشتن حیا و عفت شهره بوده‌اند و این روحیه باید در آنها حفظ شود و خانواده‌ها اجازه ندهند فرهنگ غرب بر مردم ما چیره شود.

کد خبر 4947661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha