۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۳۲

فرمانده یگان حفاظت شیلات هرمزگان اعلام کرد:

توقیف چهار فروند شناور متخلف صیادی

توقیف چهار فروند شناور متخلف صیادی

بندرعباس- فرمانده حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف ۴ فروند شناور صیادی و دستگیری ۱۷ متخلف حوزه صیادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن آزادی با اشاره به اهمیت برخورد با متخلفین صیادی در راستای حفظ منافع ملی و ذخایر ارزشمند آبزیان گفت: در پی گشت زنی شبانه و مستمر واحد گشتی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان بندر لنگه و جاسک این توفیقات حاصل شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان دو فروند لنج صیادی به علت صید در خارج از محدوده تعیین شده و ورود غیرمجاز به آب‌های سرزمینی جاسک توسط گشت دریایی پایگاه حفاظت منابع جاسک توقیف شده است تصریح کرد: در ۱۰ نفر متهم و مقدار تقریبی ۷۰۰ کیلو انواع ابزیان و ادوات مربوطه از شناورهای متخلف کشف شده است.

آزادی افزود: لازم به ذکر است یک فروند از لنج‌ها متعلق به چابهار و دیگری متعلق به شهرستان بندر لنگه فاقد مجوز صید، که به لنگر گاه جاسک جهت سیر مراحل قانونی ارجاع داده شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان بیان کرد: همچنین در حوالی جزیره فارور پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات بندر لنگه موفق به توقیف دو فروند قایق غیر مجاز و کشف ادوات و تور محاصره‌ای و دستگیری هفت متهم گردیده که شناورهای متخلف جهت سیر مراحل قانونی به بندر صیادی کنگ ارجاع داده شدند.

وی یادآور شد: تلفن ۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان آماده دریافت هر گونه اطلاعاتی در راستای صید و صیادی و مقابله با متخلفان غیر مجاز است.

کد خبر 4949964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha