۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

تعداد جانباختگان مبتلا به کرونا در استان بوشهر به ۳۵ نفر رسید

تعداد جانباختگان مبتلا به کرونا در استان بوشهر به ۳۵ نفر رسید

بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به بستری بودن ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان، گفت: تعداد جانباختگان مبتلا به کرونا در استان بوشهر به ۳۵ نفر رسید.

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از مجموع دو هزار و ۹۹۷ بیمار حاد تنفسی که تاکنون در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند، دو هزار و ۸۱۴ نفر مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، خاطرنشان کرد: با فوت یک جوان ۳۹ ساله در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جانباختگان مبتلا به کرونا در استان بوشهر به ۳۵ نفر رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بستری شدن ۱۵ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و بیان کرد: هشت نفر از مبتلایان نیز با حال خوب از بیمارستان مرخص شدند.

وی مجموع بیماران حاد تنفسی مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های استان را ۱۰ هزار و ۴۹۱ نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

کشمیری با ابراز نگرانی از وضعیت افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سطح استان اضافه کرد: مراقبت از این افراد در منزل باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه باشد و همه اصول رعایت شود.

کد خبر 4950694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha