نایب رئیس دفتر سیاسی حماس:

فلسطینیان تا زمان احقاق حقوق خود دست از مقاومت نمی‌کشند

فلسطینیان تا زمان احقاق حقوق خود دست از مقاومت نمی‌کشند

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی اعلام کرد: فلسطینیان تا زمان احقاق حقوق خود دست از مقاومت نمی‌کشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی گفت: فلسطینیان تا زمان احقاق حقوق خود دست از مقاومت نمی‌کشند.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تأکید کرد: ملت فلسطین هرگز در برابر دشمن صهیونیستی سر تسلیم فرو نمی آورد و به مبارزه و مقاومت تا رسیدن به تمامی حقوق خود ادامه می دهد.

العاروری اظهار داشت: ما هرگز از رژیم صهیونیستی ترس و هراسی نداریم و برای دفاع از آرمان، ملت و امت خویش با این رژیم اشغالگر وارد نبرد شده ایم.

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که الحاق کرانه باختری یک طرح بسیار خطرناک در چارچوب معامله قرن است و هدف از آن نابودی مساله فلسطین است.

وی خطاب به دشمن صهیونیستی گفت: شما به خود مغرور شده و به اشتباه رفته اید و قطعاً از اجرای این طرح پشیمان خواهید شد همانگونه که شارون از ورود به مسجد الاقصی پشیمان شد و ملت فلسطین درسی فراموش نشدنی به او داد.

العاروری افزود که رژیم اشغالگر صهیونیستی بسیار زود تسلیم می شود و اگر ببیند که ما عزم و اراده ای پولادین داریم و هرگز حاضر به کوتاه آمدن از حقوق خود نیستیم، تسلیم شده و در برابر عزم و ارده این ملت شکست خواهد خورد.

کد خبر 4952160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha