۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲

فرمانده انتظامی ملایر:

آمار تلفات انسانی در تصادفات ملایر به صفر رسید

آمار تلفات انسانی در تصادفات ملایر به صفر رسید

همدان - فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به آمار تصادفات ۳ ماه گذشته ملایر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گفت: آمار کشته های انسانی در تصادفات ملایر به صفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد باقر سلگی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای جلوگیری از بروز حوادث مرگبار در سوانح خودرویی با مجموعه اقدامات آگاه کننده، بازدارنده و هوشمندانه پلیس راهور شهرستان ملایر در ۳ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، میزان تصادفات جرحی ۱۹ درصد کاهش داشته و کشته‌های انسانی نیز در این مدت صفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۱۶ درصدی وقوع انواع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در محورهای ملایر بوده‌ایم، بیان کرد: مشارکت بیشتر مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه رانندگان و شهروندان به قانون زمینه دستیابی به انضباط ترافیکی را فراهم می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از کاهش ۱۵ درصدی انواع سرقت طی یک ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: با تلاش شبانه روزی مأموران یگان‌های اجرایی شهرستان ملایر در یک ماه گذشته شاهد افزایش ۱۵ درصدی کشف انواع جرایم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

وی بیان کرد: به منظور برخورد قاطعانه با مجرمان و متخلفان و نیل به بالاترین سطح امنیت و بهبود مستمر در افزایش ضریب امنیت شهروندان، این روند با عزمی راسخ و بدون وقفه در دست پیگیری است.


 

کد خبر 4953472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha