۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

ساخت ۹۰۰ واحد مسکونی در تهرانسر/‌‬ آغاز ساخت ۱۱۰۰ واحد دیگر بزودی

ساخت ۹۰۰ واحد مسکونی در تهرانسر/‌‬ آغاز ساخت ۱۱۰۰ واحد دیگر بزودی

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۹۰۰ واحد مسکن مشارکتی در تهرانسر به صورت سه شیفته در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل محبت‌خواه امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی که بعدازظهر امروز دوشنبه ۲ تیر در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری در تلاش هستیم که جهش تولیدی در بخش مسکن ایجاد شود و امروز با امضای تفاهم‌نامه شاهد شروع آن خواهیم بود.

وی افزود: مسکن مهر استان تهران به جز شهرهای جدید، ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این طرح در استان تهران در حال اتمام است تنها ۳۰۶ واحد باقی مانده وجود دارد که این نیز به دلیل مشکلات حقوقی و مشکل با تعاونی‌های مسکن مهر است که حل آنها از اراده ما خارج است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: سهمیه در نظر گرفته شده برای طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران ۷۳ هزار واحد بود که ۶۶ هزار نفر در مراحل اول و دوم ثبت‌نام شرکت کردند و پالایش شدند و از این تعداد ۲۰ هزار واحد در استان تهران و ۴۶ هزار واحد نیز در شهرهای جدید احداث می‌شود.

محبت خواه بیان داشت: برای دست‌یابی به مسکن اقدام ملی همه از جمله انبوه‌سازان و شهرداری‌ها باید کمک کنند لذا ما از تمامی افراد حقیقی و حقوقی و سازندگان از جمله کسانی که زمین دارند و یا واحدهای نیمه ساخته دارند و کسانی که واحدهای آماده فروش دارند دعوت کرده‌ایم و با انتشار آگهی اعلام کرده‌ایم که ما آماده تهاتر با آنها هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی تهران با تاکید بر رعایت استانداردها و صنعتی‌سازی تصریح کرد: ما در تمامی شهرهای تهران از جمله ۱۴ شهرستان مدنظر، زمین آماده برای ساخت داریم لذا بعد از امضای تفاهم‌نامه با انبوه‌سازان در شهرهایی که زمین‌های آماده داریم بلافاصله به صورت قانونی فراخوان انجام و زمین‌ها تحویل می‌شود و طبق قیمتی که در شورای مسکن استان تهران مصوب شده است ساخت آنها آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در تهران پروژه‌های مشارکتی که در تهرانسر در حال انجام است، ۹۰۰ واحد بوده به صورت شبانه‌روزی و با ۳ شیفت کاری در حال احداث هستند؛ ساحت این ۹۰۰ واحد در مرحله فونداسیون قرار داشته و به زودی ساخت ۱۱۰۰ واحد دیگر نیز فراخوان می‌شود و از کسانی که زمین دارند دعوت شده تا اقدام به ساخت مسکن کنند.

کد خبر 4955822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha