۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۴

فرماندار گناوه:

مشکلات باشگاه‌های ورزشی گناوه پیگیری می‌شود

مشکلات باشگاه‌های ورزشی گناوه پیگیری می‌شود

گناوه-فرماندار گناوه گفت: باشگاه‌های بدنسازی که در اثر شرایط خاص شیوع کرونا تعطیل می‌شوند پیگیر خواهم شد تا به عنوان مشاغل آسیب دیده از کرونا محسوب شده و بتوانند از تسهیلات استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح سه شنبه در نشست رسیدگی به مشکلات باشگاه‌های بدنسازی گناوه اظهار داشت: برای اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و معیشتی همه گروه‌ها، اصناف بازاریان، کسبه، ورزشکاران مطلع هستم که بعد از تعطیلی چند ماهه، بار دیگر مجبور به تعطیلی می‌شوند ولی برای حفظ سلامتی شهروندان و هموطنان و پیشگیری از بروز وضعیت سخت‌تر درخواست می‌کنیم همکاری لازم را داشته باشند.

مهرجو خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به عنوان محل اشتغال بسیاری از خانواده‌ها محسوب می‌شوند و هزینه‌های این باشگاه‌ها بالاست و ما هزینه‌های مختلف را درک می‌کنیم ولی همه ما باید برای همدلی و همکاری با کادر درمان و در راستای حفظ سلامت مردم برای عبور از شرایط موجود کمک و همکاری کنیم.

فرماندار گناوه گفت: باشگاه‌های بدنسازی که در اثر شرایط خاص شیوع کرونا تعطیل می‌شوند پیگیر خواهم شد تا به عنوان مشاغل آسیب دیده از کرونا محسوب شده و بتوانند از تسهیلات استفاده کنند.

وی ادامه داد: ما در کنار همه این بخش‌ها بخصوص باشگاه‌ها خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد که بیش از این ضرری به این بخش وارد شود و برای جبران ضرر این باشگاه‌ها پیگیری لازم را انجام می‌دهیم.

کد خبر 4956351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha