۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷

رئیس اداره صمت شاهرود:

۱۰ درصد واحدهای تولیدی شاهرود با ظرفیت کامل فعال هستند

۱۰ درصد واحدهای تولیدی شاهرود با ظرفیت کامل فعال هستند

شاهرود- رئیس اداره صمت شاهرود بابیان اینکه عدم وجود نقدینگی و سود بالای تسهیلات بانکی مهمترین عوامل عدم رونق تولید است، گفت: ۱۰ درصد واحدهای تولیدی شاهرود با ظرفیت کامل فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا کاملی ظهر سه‌شنبه در بازدید مسئولان قضائی شاهرود از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی این شهر ضمن بیان اینکه ۱۳۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شاهرود وجود دارد، ابراز داشت: از این تعداد حدود ۱۰ درصد واحدهای تولیدی با ظرفیت کامل مشغول به تولید هستند.

وی ضمن بیان اینکه متأسفانه غالب واحد تولیدی به دلیل مسائل مختلف امکان استفاده از همه ظرفیت‌های تولیدی خود را ندارند، افزود: عدم وجود نقدینگی و سود بالای تسهیلات بانکی از جمله مهم‌ترین عوامل عدم رونق در واحد تولیدی محسوب می‌شود که رفع آن می‌بایست در اولویت مسئولان قرار گیرد.

رئیس دادگستری شاهرود نیز بابیان اینکه نام‌گذاری شعار سال به نام جهش تولید مسئولیت مدیران مربوط را سنگین‌تر می‌کند، ابراز داشت: بر همین اساس هیچ اجرای حکم و احقاق حقی نباید موجب خلل درروند تولید یا اخراج کارگر شود.

روح الله اسماعیلیان بابیان اینکه توقیف هرگونه وسایل و تجهیزات خط تولید کارخانه‌ها ممنوع است، تصریح کرد: رویکرد جدید در قوه قضائیه حمایت از تولید خواهد بود که بر این اساس شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های واحدهای تولیدی در دادگستری شاهرود راه‌اندازی شده است.

وی افزود: به لحاظ توجه ویژه‌تر به بخش تولید و رویه واحد در حمایت از تولید، شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های واحدهای تولیدی اختصاص داده شد تا همه جوانب حمایت از تولید در کنار احقاق حقوق نیز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4956509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha