۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵

دادستان فردیس:

دستگاه قضا جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد

دستگاه قضا جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد

فردیس - دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه دستگاه قضا جایگاه ویژه ای در کشور دارد، گفت: این قوه نمی‌تواند به صورت جزیره‌ای اقدام کند بلکه نیازمند دیگر دستگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ناصر خاکی در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر فردیس که ظهر شنبه با موضوع بررسی آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از جرایم در صحن علنی شورا برگزار شد، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: اصل ۱۵۶ قانون اساسی پنج موضوع را به عنوان مسائل اصلی قوه قضائیه اعلام کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دستگاه قضا جایگاه ویژه ای در کشور دارد، تاکید کرد: این قوه نمی‌تواند به صورت جزیره‌ای اقدام کند بلکه نیازمند دیگر دستگاه‌ها است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه قوه قضائیه نمی‌تواند در حوزه احقاق حقوق عامه به صورت شخصی اقدام کند، گفت: دادستانی فردیس از دیگر دستگاه‌های این شهرستان خواستار همکاری در بحث پیشگیری از وقوع جرم است.

ناصر خاکی با اشاره به اینکه فردیس کمتر از ۱.۵ درصد استان البرز وسعت دارد اما تناسب جمعیتی آن بالاتر از دیگر شهرستان هاست، گفت: مدیریت این شهرستان نیازمند همکاری و هم افزایی است؛ هرچه در این شهرستان کار شود باز هم احساس می‌شود که کم کار شده است.

وی اضافه کرد: باید در راستای کاهش معضلات ساز و کار داشته باشیم و از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم.

کد خبر 4959448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha