۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۱

مجید نامجومطلق:

استقلال می‌تواند شرایط را عوض کند/ دیاباته طبق قراردادش رفت!

استقلال می‌تواند شرایط را عوض کند/ دیاباته طبق قراردادش رفت!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: دیاباته شرایط روحی خوبی نداشت. البته از لحاظ بدنی هم آماده نبود. فرهاد مجیدی ابتدا مخالف رفتن او بود اما در قراردادش آمده بود که برای تولد فرزندش برود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نامجومطلق که در غیاب فرهاد مجیدی به علت محرومیت از حضور در بازی فردا دوشنبه استقلال تهران با سایپا در نشست خبری آنلاین حضور داشت گفت: درباره بازی با سایپا باید بگویم تجربه ای را کسب کردیم که تاکنون چنین شرایطی نداشتیم. به خاطر بیماری کرونا ۷۰ روز تعطیلی را پشت سر گذاشتیم و سپس تنها با سه الی چهار هفته تمرین وارد مسابقات شدیم.

مربی تیم فوتبال استقلال افزود: معمولا در انتهای لیگ برتر، تنها ۲۰ روز تعطیلی وجود داشت و سپس بازیکنان با آمادگی نسبی بین شش الی هشت هفته تمرین کردن به مسابقات وارد می شدند. در دوران کرونا سعی کردیم تمرینات آنلاین را از طریق مربی بدنساز داشته باشیم.

وی ادامه داد: در گرمای اهواز با ۱۰ و سپس ۹ نفر بازی کردیم و شرایط سخت بود. در این مدت تلاش کردیم بازیکنان را از لحاظ ذهنی اماده کنیم.

نامجومطلق راجع به نبود برخی بازیکنان اصلی این تیم تصریح کرد: با توجه به محرومان و مصدومانی که داریم باید مقابل سایپا بازی کنیم. در بازی با فولاد دیدید که در نیمه اول با وجود هوای گرم و شرجی، ۵۲ درصد مالکیت توپ داشتیم. ۲۰۰ پاس دادیم در حالیکه حریف حدود ۱۸۰ پاس داده بود اما با توجه به اتفاقاتی که افتاد نتیجه را واگذار کردیم. به هر حال بازی های گذشته مربوط به گذشته است.

وی ادامه داد: لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و جام حذفی هم برای ما اهمیت دارد. ضمن اینکه فردا بازی مهمی داریم که می تواند شرایط روحی و روانی ما را تغییر دهد.

نامجومطلق درباره ایجاد تغییر در ترکیب اصلی آبی پوشان یادآور شد: قطعا در ادامه فصل که بازی ها چهار روز یکبار برگزار می شود نیاز داریم از تمام بازیکنان خودمان استفاده کنیم. امیدوارم فردا یک بازی خوب را شاهد باشیم. باز هم می گویم در بازی گذشته مشکلاتی برای استقلال به وجود آمد و امیدوارم با بردن سایپا به روال عادی خودمان بازگردیم. استقلال تیم بزرگی است و چنین تجربیاتی داشته است. قطعا در بازی فردا می توانیم شرایط را عوض کنیم.

مربی استقلال تهران تصریح کرد: با توجه به مصدومیت مرتضی تبریزی و ارسلان مطهری و غیبت شیخ دیاباته که به دلیل تولد فرزندش به فرانسه رفته است تغییر داریم . از بازیکنان جوان خودمان استفاده خواهیم کرد.

نامجومطلق درباره اجازه فرهاد مجیدی به شیخ دیاباته برای سفر به فرانسه در این شرایط حساس که استقلال کمبود بازیکن دارد گفت: او شرایط روحی خوبی نداشت. البته از لحاظ بدنی هم آماده نبود. فرهاد مجیدی ابتدا مخالف رفتن او بود اما قول داد در پایان هفته بیاید و در کنار ما باشد. در بند قراردادش چنین چیزی لحاظ شده بود که مرخصی بگیرد.

وی درباره نبود تماشاگر در ادامه بازی های لیگ برتر خاطرنشان کرد: بارها گفته ام حضور تماشاگر باعث جذابیت فوتبال می شود. در بازی با فولاد وقتی سوار هواپیما شدیم و آن صحنه ازدحام جمعیت را دیدیم فکر می کنم در ذهن بازیکنان تاثیرگذار بود. امیدوارم واقعا این بیماری هرچه زودتر از دنیا برود. سال ها فوتبال بازی کرده ام و بدون آنها هیچ جذابیتی ندارد.

نامجومطلق در پایان راجع به جایگاه احتمالی استقلال در لیگ برتر فصل جاری تاکید کرد: تا پایان لیگ، ۲۷ امتیاز باقی مانده است و تلاش می کنیم حداکثر امتیازات را بگیریم. یکسری اتفاقات دست ما نیست. ضمن اینکه ما جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را داریم که عملکرد استقلال در آن درخشان بوده است.

کد خبر 4960444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      0 0
      بازی استقلالو با فولاد و جم گذاشته بودن توی زمستون که اذیت نشین اما خبر نداشتن قراره کرونا بیاد!