۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷

معاون دانشجویی تربیت مدرس:

تسهیلات جدید برای دانشجویان آماده دفاع

تسهیلات جدید برای دانشجویان آماده دفاع

معاون دانشجویی تربیت مدرس گفت: برای دانشجویانی که در مرحله دفاع پایان نامه قرار دارند، با تایید کمیسیون موارد خاص و بررسی پرونده دانشجو در خصوص بخشش جریمه و یا سنوات تصمیم گیری می شود.

مسعود رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جزئیات جلسه هیأت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس، گفت: در جلسه روز گذشته مقرر شد آن دسته از دانشجویانی که کار پژوهشی دارند و حداکثر ظرف مدت یک ماه آماده دفاع نهایی می‌شوند، می‌توانند به مدت یک ماه در خوابگاه‌های دانشگاه مستقر شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس افزود: همچنین قرار است یک ظرفیت خوابگاهی محدود برای دانشجویانی که امتحان جامع دارند، در نظر گرفته شود. برنامه ریزی و معرفی تدریجی این دسته از دانشجویان از سوی آموزش دانشگاه و بر اساس ظرفیت تعیین شده از سوی مدیریت دانشجویی خواهد بود.

رضایی در ادامه اعلام کرد که براساس تصمیم هیأت رئیسه دانشگاه، امتحانات پایان ترم این دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین برای آن دسته از دانشجویانی که به دلیل شرایط کرونایی، از دفاع جامانده اند تسهیلاتی در نظر گرفته خواهد شد؛ البته پرونده دانشجویان ابتدا باید در کمیسیون موارد خاص مورد بررسی قرار گیرد و پس از تأیید در خصوص بخشش جریمه و یا سنوات تصمیم گیری خواهد شد.

وی در همین رابطه ادامه داد: در خصوص دانشجویان شهریه پرداز نیز پرونده‌ها در کمیسیون موارد خاص مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تأیید، مساعدت و همراهی لازم صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 4961988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • دانشجو تربیت مدرس IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      0 0
      پیرو این خبر شما قرار هست خوابگاههای بخشی از بچه ها به ناحق بدون حضور آنها تخلیه بشه. چرا بدون آسیب زدن به روح و روان یک سری دانشجو کاری نمیکنند که بقیه در آسایش کارشان را جلو ببرند؟
    • دانشجو IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      0 0
      متأسفانه مطالب بیان شده توسط معاونت دانشجویی تنها یک نمایش تبلیغاتی است! واقعیت اینست که تسهیلات ذکر شده عملا با گرفتن تسهیلات خوابگاهی از تعدادی بیشتری از دانشجویان دکتری پژوهشی به دست آمده
    • مهری ضیایی GB ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      0 0
      به ما گفتن خوابگاه رو باید تخلیه کنیم و تا آخر هفته به ما مهلت دادن. بدون در نظر گرفتن این شرایط حاد کرونایی ما باید بریم تهران و خوابگاه رو تخلیه کنیم.
    • NO ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      0 0
      کدوم تسهیلات؟؟؟ این که ما را که دانشجویان دکتری هستیم را گفتن در عرض یک هفته تخلیه کنیم و وسایلمون ببریم وگرنه میریزین بیرون و هیچ مسئولیتی هم قبول نمیکنن بابت کم و کسر شدن وسایل.
    • دانشجوی تربیت مدرس US ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      0 0
      دانشگاه تربیت مدرس دانشجوهای سه خوابگاه کامروا، باقر. زینبیه را تهدید به تخلیه کرده و دستور داده ظرف یک هفته همه از همه جای کشور به تهران بیاییند و وسایل خود را جمع کنند و گرنه خودشان در کیسه زباله م