۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۳

امام‌جمعه گرمسار:

برپایی نمایشگاه مد و لباس در گرمسار پیگیری شود/ ترویج فرهنگ حجاب

برپایی نمایشگاه مد و لباس در گرمسار پیگیری شود/ ترویج فرهنگ حجاب

گرمسار- امام‌جمعه گرمسار با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ حجاب در جامعه امروزی گفت: برپایی نمایشگاه مد و لباس با محوریت حجاب و عفاف در شهرستان با جدیت پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی بعدازظهر سه‌شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از مواردی است که گاهی در جامعه مورد غفلت واقع می‌شود و باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه مد و لباس در گرمسار با جدیت پیگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه این نمایشگاه باید با محوریت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برگزار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فرهنگی موجود در کشور و هجمه‌های متعدد دشمنان این مسئله به‌عنوان یک ضرورت در جامعه احساس می‌شود.

تقویت میزان اثرگذاری برنامه‌های عفاف و حجاب

امام‌جمعه گرمسار با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف در جامعه می‌تواند در پیشگیری بسیاری از جرایم و مشکلات اجتماعی اثرگذار باشد، یادآور شد: این موضوع باید در وهله اول در محیط خانواده و توسط والدین، فرهنگ‌سازی شود.

آرامی بابیان اینکه برای برپایی نمایشگاه مد و لباس استانی باید از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی استفاده شود، ابراز کرد: تقویت میزان اثرگذاری این برنامه‌ها دغدغه اصلی مسئولان برگزاری آن قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه حجاب یک مسئله کلی است و نه‌تنها توسط بانوان، بلکه توسط آقایان نیز باید موردتوجه قرارگرفته و رعایت شود، گفت: در بیشتر موارد هرگاه سخن از حجاب به میان می‌آید این‌گونه برداشت می‌شود که مسئله حجاب و عفاف فقط مختص بانوان است و باید این فرهنگ در جامعه امروزی اصلاح شود.

کد خبر 4962453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha