۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۰

آیت‌الله علما:

کمک به محرومان سیره معصومین (ع) و اجرای آن الزامی است

کمک به محرومان سیره معصومین (ع) و اجرای آن الزامی است

کرمانشاه_ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: سیره ائمه معصومین (ع) کمک به محرومان بوده و باید براساس دستورات آن بزرگواران، محرومان جامعه را دریابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی علما در آئین تجلیل از فعالان جهادی با عنوان «کنارتم، همسایه» که به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، بر لزوم بسط و گسترش کمک‌های خیّران به محرومان تأکید کرد و گفت: لزوماً سیره ائمه معصومین (ع) کمک به محرومان و نیازمندان بوده است و ما باید براساس دستورات آن بزرگواران محرمان جامعه را دریافته و کمک‌های لازم را برای تعادل زندگی آنها معمول بداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به عظمت امام در جامعه تأکید کرد: اگر امام نبود هیچ موجودی تفسیر نمی‌شد، یعنی تفسیر و نشر جهان هستی با امام است، لذا وقتی حضرت رضا (ع) در نیشابور، روایت مشهور سلسله‌الذهب را تفسیر می‌فرمود، تفسیر کلمه لا اله الا الله را مشروط به امامت دانسته و شرط درک آن‌را مقام ولایت و امامت می‌داند.

امام جمعه کرمانشاه متذکر شد: نکته مهم این است که این نکته‌هایی که فرا روی زندگی قرار می‌گیرد، همه تذکر است، زیرا بدترین بلا برای آدمی غفلت و بهترین حالت تذکر است.

کد خبر 4965484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha