۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸

دیروز در اداره کل ارشاد تهران؛

جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره «نه ب جنگ» برگزار شد

جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره «نه ب جنگ» برگزار شد

جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره «نه ب جنگ» دیروز شنبه در محل اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره «نه ب جنگ» ظهر دیروز شنبه ۱۴ تیر در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این‌نشست، مقرر شد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مکاتبه با سایر نهادهای رسمی، معضلات پیش‌آمده برای جشنواره مذکور کاهش پیدا کند.

در همین راستا سالار حسن زاده نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در جشنواره، ضمن اعلام امیدواری به شکست کرونا، با همکاری و همدلی مردم، به اجرای جشنواره «نه ب جنگ» با کیفیت مطلوب تاکید کرد و گفت: اجازه نمی‌دهیم هیچ بحرانی در این‌سرزمین، کوچکترین خللی در فعالیت‌های فرهنگی هنری ایجاد کند.

همچنین امیر اسفندیاری عضو شورای سیاستگذاری جشنواره با بررسی اجمالی وضعیت جشنواره ها در سراسر جهان برگزاری این‌جشنواره را نوعی ایجاد انگیزش برای جوانان، علاقه مندان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر خواند.

حمید بهمنی نیز به‌عنوان عضو شورا و هیات داوران، برگزاری جشنواره را در صورت پایه‌گذاری‌های مناسب، نوعی جهاد خواند و برای تسهیل در تهیه فیلم توسط علاقه‌مندان، پیشنهاد داد در حوزه فیلم‌سازی شرکت‌کنندگان این‌بخش بتوانند به‌منظور تسهیل در تهیه آثار، نسبت به تهیه فیلم با موبایل اقدام کنند که این‌پیشنهاد مورد استقبال سایر اعضاء شورا و نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران قرار گرفت.

در ادامه این‌جلسه اعلام شد علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۲ تیر نسبت به ثبت‌نام در تارنمای www.nabejang.com  اقدام کرده و آثار خود را در حوزه های مختلف فیلم، انیمیشن، عکس، پوستر، شعر، پادکست، روایت و خاطره با ویژگی های مندرج در تارنمای مذکور به دبیرخانه جشنواره ارسال و در رقابت ملی شرکت کنند.

کد خبر 4966183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha