۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵

برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا؛

محدودیت های جدید در چهارمحال و بختیاری اعمال شد

محدودیت های جدید در چهارمحال و بختیاری اعمال شد

شهرکرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به افزایش آمار ابتلا به کرونا در این استان، گفت: محدودیت های جدید در چهارمحال و بختیاری برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اعمال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت‌های جدید در چهارمحال و بختیاری برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا اعمال شد، اظهار کرد: با تمهیدات ستاد استانی مقابله با کرونا با توجه به افزایش شیوع این بیماری در استان، مجوزهای لازم جهت تعطیلی برخی مراکز تجمعی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مدت یک هفته دریافت شد.

وی گفت: از امروز به مدت یک هفته فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، مراکز تفریحی و گردشگری، باشگاه‌های ورزشی، استخرها، موزه‌ها، قهوه خانه‌ها، شهرهای بازی، مراکز ورزشی آبی و … تعطیل و برگزاری همایش و تجمعات ممنوع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: برگزاری نماز جمعه در هشت شهرستان استان به جز شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا تعطیل شد.

وی ادامه داد: بر اساس مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت برگزاری مراسم و تجمعات اعمال و از برگزاری هرگونه تجمعات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، محافل جشن عروسی و ترحیم ممنوع شده و مقامات قضائی استان می‌توانند ورود پیدا کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: اگر چه چهارمحال و بختیاری جز استان‌های پیشگام در اجرای پروتکل‌های بهداشتی است اما عدم توجه برخی صنوف به اجرای موازین بهداشتی موجب شد تا تیم‌های ویژه بازرسی کرونا تشکیل و پس از دریافت آموزش‌های لازم این تیم‌ها فعالیت خود را از امروز عصر رسماً آغاز می‌کنند.

کد خبر 4966266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha