۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۰

متفکر آزاد در جلسه علنی:

مجلس منتظر نمی‌ماند تا دولت از خواب بیدار شود

مجلس منتظر نمی‌ماند تا دولت از خواب بیدار شود

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: قطعا مجلس منتظر نخواهد ماند تا دولت از خواب بیدار شود و اگر آنان نسبت به وضع موجود پاسخگو نباشند آنان را پاسخگو خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از گزارش سرپرست وزارت صمت اظهار داشت: آقای روحانی در سال ۹۲ و در زمان انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که ۳۰ درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم‌ها و ۷۰ درصد آن مربوط به سوءمدیریت مسئولان است و در این شرایط باید به رئیس جمهور بگوییم که شما برای برطرف کردن سو مدیریت مسئولان چه کردید؟

وی بیان کرد: مردم ما همه فشارها را تحمل کردند و هر روز منتظر یک عدم ثبات اقتصادی جدید هستند و باید به فکر حل مشکلات اقتصادی آنان باشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات قانون به اندازه کافی وجود دارد اما در زمینه اجرا و نظارت مشکلاتی پابرجاست، گفت: فقط برای بررسی قیمت گوشت کافی است که به کشتارگاه‌ها سر بزنید و ببینید تولیدکنندگان گوشت را با چه قیمتی عرضه می‌کنند و مصرف کنندگان آن را با چه قیمتی تحویل می‌گیرند که فاصله فاحش این قیمت‌ها نشان دهنده سو مدیریت دولت است.

متفکر آزاد تاکید کرد: قطعاً مجلس شورای اسلامی منتظر نمی‌ماند تا دولت از خواب بیدار شود و تحرکی داشته باشد. دولت باید در قبال وضعیت معیشتی مردم پاسخگو باشد و اگر پاسخگو نباشد ما آنان را پاسخگو خواهیم کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال ۹۷ ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات اسباب بازی و نخ دندان و دیگر کالاهای غیرضروری صرف شد و وزارت صمت باید بر این مساله نظارت کافی داشته باشد.

کد خبر 4966285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • داورپناه IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      0 0
      سلام دولت ما هستیم بخوابید بخوابید لا لایی عزیزان ما روز در مجلس وشب جای شما کا ر ایثار گرانه میکنیم