۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۵

معاون سیاسی استاندار سمنان: 

۳۹۲ پایگاه اوقات فراغت در استان سمنان ساماندهی شده است

۳۹۲ پایگاه اوقات فراغت در استان سمنان ساماندهی شده است

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه ۳۹۲ پایگاه اوقات فراغت در ایام تابستان برای دانش آموزان استان ساماندهی شده است، گفت: کاستی‌های آموزشی در این ایام جبران شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه یکی از بهترین راه‌های جبران کاستی‌های تربیتی در زمان کرونا، برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغت است، اظهار داشت: ۳۹۲ پایگاه برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در ایام تابستان سال جاری ویژه دانش آموزان این استان ساماندهی شده است.

وی با تأکید بر اینکه شیوع بیماری کرونا سبب تعطیلی مدارس شد و دانش آموزان را با چالش‌ها زیادی در بحث آموزش و تعلیم و تربیت مواجه کرد، افزود: برنامه‌ریزی برای رفع کاستی‌های موجود در فرآیند آموزشی در ایام تابستان ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، دانش آموزان فرصت حضور در مدرسه را از دست دادند، تصریح کرد: سرفصل‌های آموزشی توسط معلمان صرفاً از طریق فضای مجازی و البته به نحو مطلوب ارائه شد.

خجسته پور با تأکید بر لزوم آسیب‌شناسی از کاستی‌های آموزشی در زمان ارائه آموزش در فضای مجازی بیان کرد: ارائه خدمات اینترنتی رایگان برای استفاده امن همه دانش آموزان از شبکه و دریافت برنامه‌های آموزشی در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه استفاده دانش آموزان از فضای مجازی متفرقه، آسیب‌هایی را نیز به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اخلاقی و تربیتی باید اینترنت رایگان برای شبکه‌های آموزشی مصوب آموزش‌وپرورش در نظر گرفته شود.

معاون استاندار سمنان گفت: ارائه خدمات آموزشی حضوری در ایام تابستان باید با تأثیر ستاد مقابله با کرونا در استان انجام شود.

کد خبر 4968441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha