۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۴۵

در چهارمحال و بختیاری؛

نهاده‌های دامی کارخانجات تولیدخوراک آبزیان تامین شد

نهاده‌های دامی کارخانجات تولیدخوراک آبزیان تامین شد

شهرکرد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز کارخانجات خوراک آبزیان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، ذبیح الله غریب اظهار کرد: از ابتدای سال جاری فعالیت‌های خرید و فروش نهاده‌های دامی در سامانه بازارگاه صورت گرفت.

غریب افزود: به استناد ابلاغیه از سوی وزارت جهاد کشاورزی فقط واحدهای تولیدی از این سامانه خریداری کنند و تأمین نهاده‌های دامی بزرگترین موضوع تولیدکنندگان در چهارمحال و بختیاری بود که این تولیدکنندگان را با مشکل مواجه کرد.

وی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته در سطح ملی و موافقت وزارت جهاد کشاورزی، تأمین و توزیع نهاده‌های دامی کارخانجات خوراک آبزیان از طریق سامانه بازارگاه صورت گرفت.

غریب گفت: سهمیه شش هزار و ۳۰۰ تن کنجاله سویا به کارخانجات خوراک آبزیان کشور ابلاغ شده است که از این میزان چهار هزار و ۳۰۰ تن کنجاله سویا به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: همچنین مقدار سه هزار تن ذرت و ۴۳۰ تن جو از طریق سامانه بازارگاه بین کارخانجات خوراک آبزیان استان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام کارخانجات تولید خوراک دام باید محصول تولیدی را در استان توزیع کنند و کارخانجات خوراک آبزیان بعد از تأمین نیاز استان محصول تولیدی را به خارج از استان صادر کنند.

کد خبر 4973180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha