۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۶

استاندار لرستان:

مرگ و میر ناشی از کرونا در لرستان به سمت دو رقمی شدن پیش می‌رود

مرگ و میر ناشی از کرونا در لرستان به سمت دو رقمی شدن پیش می‌رود

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: وضعیت استان در چند روز اخیر وارد شرایط بحرانی شده و تعداد مرگ و میرهای ناشی از کرونا به دو رقمی شدن نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی امروز سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه همه با هم در مقابل کرونا ایستادگی می‌کنیم، گفت: استان وارد شرایط بحرانی شده و مرگ‌های ناشی از کرونا به سمت دو رقمی شدن پیش می‌رود، از این رو محدودیت‌های موجود به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید می‌شود.

وی اظهار داشت: وضعیت استان به گونه‌ای است که محدودیت‌های جدیدی در قالب مصوبات ستاد به محدودیت‌های موجود اضافه شده و اعمال خواهد شد.

استاندار لرستان هدف از این محدودیت‌ها را پیشگیری از برگزاری تجمعات عنوان کرد و افزود: هر دلیلی که موجب تجمع و ازدحام جمعیت شود کمک به شیوع کرونا است، چه مراسم شادی باشد و چه عزا، نشست دوستانه، جلسات اداری و هر عملی که منجر به ازدحام شود، ممنوع است.

خادمی تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و پر شدن بیمارستان‌های استان، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک ضرورت بیشتری پیدا می‌کند.

وی گفت: مجموعه دولت به دنبال تقویت امکانات درمانی، افزایش تست‌ها و ردیابی افراد مبتلا جهت درمان و قرنطینه است که این اقدامات بخشی از کار بوده و عمده راه مقابله با شیوع کرونا در همکاری مردم است.

کد خبر 4973998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha