۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۱

رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد؛

اختصاص ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده‌های کم برخوردار البرزی

اختصاص ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده‌های کم برخوردار البرزی

کرج - رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده های کم برخوردار البرز اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت اقشار کم درآمد استان البرز و روند خدمات رسانی به آنها به با حضور استاندار البرز و نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: این کمک‌ها با هدف کمک به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر استان در جریان شیوع بیماری کرونا صورت گرفته و در چند مرحله ادامه دارد.

وی گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی و رصد شود که هیچ خانواده نیازمندی از این کمک‌ها بی بهره نماند.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: منابع حمایتی خود را برای اعطای قرض الحسنه جهت تأمین مسکن و غیره در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دادیم تا روند اخذ آن برای نیازمندان تسهیل شود.

فتاح گفت: سهم استان البرز از کمک‌های بنیاد مستضعفان برای کمک به محرومان قابل توجه بوده و استاندار البرز نیز پیگیری‌های جدی برای افزایش این سهم داشته اند.

وی گفت: جمعیت حاشیه نشین البرز نیازمند توجه ویژه ای است و به طور قطع این امر لحاظ خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین افزود: بیش از ۵۰ هزار بسته ۳۰۰ هزار تومانی حمایتی به خانواده‌های مددجوی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و جامعه هدف قرارگاه استانی کمک‌های مومنانه و مواسات اعطا می‌شود.

فتاح در بخش دیگری با اشاره به بهره برداری از منطقه یک آزادراه تهران – شمال، ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته، این پروژه برای کاهش جدی بار ترافیکی ورودی کرج بسیار مؤثر بوده و در فازهای بعدی نیز با جدیت بیشتری امتداد می‌یابد.

کد خبر 4978027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha