۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۹

از هتل استقلال تهران چه می‌دانید؟

از  هتل استقلال تهران چه می‌دانید؟

«استقلال» یکی از منحصر به فردترین هتل‌های تهران به لحاظ قدمت، معماری مساحت و یکی از نمادهای نوسازی و مدرنیته در تهران است که تاکنون پابرجا مانده و همچنان آماده‌ سرویس‌دهی به مسافران است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از منحصر به فردترین هتل‌های تهران به لحاظ قدمت، معماری و مساحت، هتل استقلال است. این هتل در سال ۱۳۴۱ در زمینی به وسعت هفتاد هزار متر مربع در یکی از مناطق شمالی تهران تأسیس شد. این هتل تا سال‌ها نمادی از مدرنیته و نوسازی ساختمان‌ها و بناهایی بود که در تهران ساخته می‌شدند و مراسم و اجلاس‌های مهم بین‌المللی در آن برپا می‌گشت.

برج غربی در سال ۱۳۴۱ با ۲۵۹ واحد اقامتی و برج شرقی، ده سال پس از آن در سال ۱۳۵۱ با ۲۹۱ باب اتاق به بهره‌برداری رسید. این هتل با نام استقلال پس از انقلاب به فعالیت خود ادامه داد و تاکنون چندین بار نوسازی شده است. یکی از بازسازی‌های مهم این هتل در سال ۱۳۷۶ در جریان برپایی هشتمین اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران انجام گرفت. هتل استقلال در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر واقع شده و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی دارد.

هتل استقلال یکی از مجلل‌ترین هتل‌های تهران است. این هتل در مجموع ۵۵۲ باب اتاق و سوئیت دارد که با چشم‌اندازهای مختلف در اختیار مسافران و مهمانان قرار می‌گیرد. امکانات و تجهیزات این هتل متناسب با استانداردهای جهانی به روز شده و همچنان رو به گسترش است.

از جمله ویژگی‌های این هتل تعداد بالای اتاق و سوئیت و تنوع آنهاست. چشم‌انداز برخی از اتاق‌ها رو به کوه‌های شمالی تهران قرار گرفته و به لحاظ آب و هوایی، هتل در منطقه‌ای معتدل ساخته شده است. همچنین مساحت زیادی از زمین هتل به فضای سبز اختصاص داده شده است.

سالن‌های همایش و پذیرایی

هتل پارسیان استقلال یکی از هتل‌های تهران است که صرفاً به منظور اقامت مورد توجه قرار نمی‌گیرد، بلکه این هتل در راستای ارائه خدمات مرتبط با همایش‌ها و مراسم‌های گوناگون گزینه‌های بسیاری برای مسافران و مهمانان دارد. از جمله این گزینه‌ها می‌توان به سالن‌های وسیع با گنجایش بالغ بر ۱۰۰۰ نفر مثل سالن دریای نور و سالن‌های کوچک‌تر با ظرفیت ۲۰۰ نفر مانند سالن یاس یک و دو و سالن نوفل لوشاتو اشاره کرد که متناسب با نوع مراسم با چیدمان متفاوت آماده خدمات‌رسانی به میهمانان هستند. این سالن‌ها برای برگزاری مراسم‌های عروسی و خانوادگی، ضیافت‌های سیاسی، کنفرانس‌های بین‌المللی و سمینار و همایش‌های بزرگ مناسب هستند و پرسنل این هتل برای برگزاری هر مراسمی به صورت جداگانه آموزش‌های لازم و کافی را دیده‌اند.منوی پذیرایی هتل استقلال تنوع بالایی دارد و پکیج‌های گوناگونی متناسب با مراسم مورد نظر از طرف تیم تشریفات قابل ارائه است. با رزرو هتل تهران از علی بابا (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-tehran) فرآیند اقامت در این هتل مجلل آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود. نزدیکی هتل استقلال به محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، محل برگزاری اجلاس سران و صدا و سیمای تهران، ویژگی مثبت دیگری است که مورد توجه مسافران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

رستوران‌های هتل استقلال

این هتل بزرگ با چشم‌اندازی ویژه به کوه‌های شمال تهران رستورانی با منوی فرنگی و ایرانی دارد که تا ظرفیت ۸۰ نفر را پوشش می‌دهد. رستوران رز با کادری مجرب، همه روزه آماده سرویس‌دهی همراه با بوفه‌ ویژه است. رستوران دیگری که در هتل استقلال قرار گرفته، رستوران ترکیه‌ای مطبخ است که ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد و انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در آن سرو می‌شود. کافی شاپ لابی با نام لاله سرویس هم بخش دیگری از هتل پارسیان استقلال است که به صورت ۲۴ ساعته به مهمانان و مسافران هتل سرویس می‌دهد. با اقامت در هتل استقلال مسافران می‌توانند لحظات خاطره‌انگیزی را در این کافه همراه با اجرای زنده‌ پیانو و سرو انواع دسر و نوشیدنی تجربه کنند. برای رزرو هتل تهران از علی بابا کافی‌ست به سایت و اپلیکیشن آن مراجعه و هتل مورد نظر برای اقامت انتخاب شود.

دیگر امکانات هتل استقلال

مسافرانی که در هتل استقلال اقامت دارند به راحتی می‌توانند از خدماتی چون زمین تنیس، استخر، سونا و جکوزی، سرویس ماساژ و اسپا بهره ببرند. آکادمی تنیس هتل پارسیان استقلال با دو زمین مسقف در ابعاد ۲۰ در ۴۰ متر مربع و امکانات گرمایشی و سرمایشی قابل استفاده در تمام فصول سال است. این آکادمی از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب آماده خدمت‌رسانی است. سالن بدن‌سازی هتل نیز از امکانات و تجهیزات و وسایل ورزشی متنوعی برخوردار است که مسافران می‌توانند در طول اقامت از آنها استفاده کنند.

هتل استقلال از دیرباز به دلیل وسعت زیاد، امکانات و تجهیزات مدرن و قدمت آن مورد توجه مسافران و مهمانان خارجی بوده است. همانطور که گفته شد این هتل یکی از نمادهای نوسازی و مدرنیته در تهران است که تا کنون پابرجا مانده و همچنان آماده سرویس‌دهی به مسافران است. ساختمان این هتل، یکی از ساختمان‌های شاخص منطقه است و چشم‌انداز بسیار زیبایی به کوه‌ها شمالی تهران دارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4979351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha