۱ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۳۹

برای نخستین بار در کشور؛

مسابقات برنامه‌نویسی کودکان و نوجوانان استان بوشهر برگزار می‌شود

مسابقات برنامه‌نویسی کودکان و نوجوانان استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: نخستین دوره مسابقات آنلاین مهارت برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات آنلاین مهارت برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در استان بوشهر برگزار می‌شود که ثبت‌نام آن آغاز شده و تا ششم مردادماه ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه و ترویج آموزش‌های مهارتی در بین کودکان و نوجوانان عنوان کرد و ادامه داد: این مسابقات برای نخستین بار در کشور در استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از آموزش رایگان فشرده برای افراد در این دوره از مسابقات خبر داد و اضافه کرد: کودکان و نوجوانان رده‌های سنی هشت تا ۱۵ سال می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات به مناسبت هفته مهارت با هدف ایجاد ظرفیت‌های برنامه نویسی، تولید محتوا، انیمیشن سازی و بازی سازی در بین کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

دراهکی با اشاره به اینکه مسابقات به صورت کاملاً مجازی برگزار می‌شوند بیان کرد: دوره آموزشی که قبل از مسابقات برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان با نحوه شرکت و ارسال پروژه مسابقات آشنا خواهند شد.

وی ظرفیت ثبت نام را ۲۰۰ نفر برای سطح استان بوشهر دانست و گفت: افراد برتر ضمن دریافت جوایز، به مسابقات کشور معرفی و آماده می‌شوند.

کد خبر 4980175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha