۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۰۲

مسکو: مرزهایمان را در برابر تحرکات ناتو تقویت می‌کنیم

مسکو: مرزهایمان را در برابر تحرکات ناتو تقویت می‌کنیم

معاون وزیر امور خارجه روسیه از تقویت مرزهای کشورش در برابر تحرکات ناتو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «الکساندر گروشکو» معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد که این کشور قصد دارد مرزهای غربی خود را در واکنش به جابجایی‌ها و تحرکات نیروهای ناتو تقویت کند.

معاون وزیر امور خارجه روسیه در این خصوص گفت: البته که ما همه اینها را با دقت بررسی و تحلیل می‌کنیم؛ از جمله دیدگاه برنامه ریزی نظامی. اگر هرگونه تقویت و تحکیمی ضروری و لازم به نظر برسد، مطمئناً تمامی اقدامات لازم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: گاهی در گفتگو با همکارانمان، آن‌ها تذکر می‌دهند که پاسخ ما باید متقابل باشد … نه ما آنچه را که خودمان می‌خواهیم انجام خواهیم داد و همه آن‌ها با تعهداتی که برعهده گرفته‌ایم همخوانی خواهند داشت.

در حالی ناتو رزمایش نظامی خود در دریای سیاه را آغاز کرده است که مسکو بارها تاکید کرده که برگزاری چنین رزمایشی موجب تضعیف امنیت منطقه خواهد شد.

کد خبر 4981015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      0 0
      ناتو تهدیدی برای ما و منطقه نیز است و همکاری با روسیه در مقابله با ناتو میتواند راه گشا باشد. همچنین ایجاد یک سیستم امنیت جمعی در خاورمیانه در کنار اتحاد اقتصادی برای مقابله با تهدید ناتو راه گشاست