۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۳

مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه:

سه جلد کتاب در کنگره امام سجاد رونمایی می شود

سه جلد کتاب در کنگره امام سجاد رونمایی می شود

بندرعباس - مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه گفت: امسال نیز سه اثر مرتبط با صحیفه سجادیه در مرکز تخصصی آماده شده که در دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق کفیل ظهر شنبه در نشست هم اندیشی برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) که به صورت مجازی در حال برگزاری است، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و پیش بینی برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) به صورت مجازی، کار ضبط صحیفه سجادیه از دیروز در مرکز تخصصی صحیفه در قم آغاز شده است.

وی افزود: ۵۰ قسمت هشت دقیقه ای با همکاری کارشناسان رسانه تولید و به صورت وبینار در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۵ محرم از طریق فضای مجازی عرضه خواهد شد.

مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه عنوان کرد: اهمیت صحیفه سجادیه و چندین دعای آنکه در این ویژه برنامه عرضه شده است، زمینه را برای انس بیشتر مردم فراهم می کند.

وی با اشاره به رونمایی از ۶ اثر در کنگره نهم، گفت: امسال نیز سه اثر مرتبط با صحیفه سجادیه در مرکز تخصصی آماده شده که در دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) رونمایی خواهد شد.

کفیل پیشنهاد داد: بخشی از کنگره بین المللی امام سجاد (ع) از بندرعباس خارج و در مشهد، تهران و یا قم برگزار شود تا از اثر رسانه ای و اجتماعی بیشتری برخوردار شود.

پیش نشست های دهمین کنگره امام سجاد (ع) در کشورهای خارجی برگزار می شود

رمضانعلی شیرزاد هم در ادامه در نشست هم اندیشی برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: جامعه المصطفی العالمیه همکاری با ستاد برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد (ع) را جزء افتخارات خود می داند.

وی به برگزاری برنامه های کنگره دهم در بَعد بین الملل اشاره کرد و افزود: امسال برنامه های کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در دو بخش پیش نشست ها و برنامه های بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) در کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

نماینده اجرایی جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری برنامه های پیش نشست فراهم است، عنوان کرد: این برنامه ها در کشورهای عراق، لبنان و پاکستان برگزار می شود.

وی افزود: فعالان فرهنگی بسیاری از کشورها نیز خواستار میزبانی از برنامه های بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) هستند که پس از بررسی و جمع بندی نهایی، اسامی این کشورها نیز اعلام خواهد شد.

گفتنی است، کنگره بین المللی امام سجاد (ع) همه ساله همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ۲۵ محرم به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادهای استان و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می‌شود.

کد خبر 4982641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha